Hvorlangt har I til arb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

RiUL

Jeg har 26 km hver vej, men har også først fri kl.19.15, så jeg synes det er aaaalt for langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

otlitrom

Jeg har 1½ km til mit fritidsjob, 6 km i skole og 25 km til der hvor jeg er i praktik lige nu.

Jeg er nok lidt et luksusdyr, ment på den måde at jeg nyder at bo tæt på. De 25 minutter je sal køre morgen og eftermiddag irriterer mig faktisk. Jeg vil gerne bare bo tæt på. Det er også billigere Det bliver nok lidt anderledes når jeg får et job jeg drømmer om. Så vil det nok være nemmere at køre efter!

Anmeld

22. september 2010

FrkT

Jeg har 56,5 km hver vej. Og det tager ca. 45 minutter, lidt mere hvis det er dårligt vejr. Men ca. 30 af dem er på motorvej, og det har altså meget at sige tidsmæssigt. Og så løber jeg næsten aldrig ind i myldretrafik, da jeg kører før den starter om morgenen (møder kl 7) og har jeg aftenvagt, så går den værste trafik modsatte retning af hvad jeg skal.

Som det er nu nyder jeg egentlig at have lidt tid til at koble af og modsat til at forberede mig til at skulle på arbejde. Men jeg har, endnu, heller ingen børn jeg skal hente eller bringe.

Anmeld

22. september 2010

MetteT

Jeg har 700m lige nu.. Men når vi flytter om et par mdr kommer jeg til at have lige knap 20km.. Tror det er okay..

Knus Mette

Anmeld

22. september 2010

JulieE

Jeg har 9 km hver vej og dte klarer jeg på cykel på ca 30 min.  Så læænge jeg har små børn er det mit maks i transport tid og jeg vil helst kunne cykle

Anmeld

22. september 2010

Belinda83

Jeg har 20 km hver vej på arbejde - så sidder lige i ca 20 min. i bil hver vej 

Anmeld

22. september 2010

Mira0911

1 km ca - Det bliver ændret her i løbet af året...

Anmeld

22. september 2010

Mette+Mathias

Jeg har omkring 500 meter, og det er såååå skønt! Vil aldrig (hvis jeg kan undgå det) have et job med mere end ca 15 minutters transporttid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.