Hvorlangt har I til arb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Kloster

Hej.

Jeg går lidt og tjekker div jobs fortiden og er rendt over et job, der kunne være interessant, men det er noget langt væk.

Lige pt har jeg arb 4 km fra min bopæl. Det arb jeg har set nu får jeg 37 km ( ca 36 min efter KRAK) til arb og nogle gange skal man være på en anden afdeling, hvor jeg ville få 69 km (ca 55 min kørsel efter KRAK) til. + at det er et barselsvikariat.

Fordelene ville være at det er fri i weekender og helligdage og jeg self bliver rigere på viden og erfaring. Det er nemlig et job jeg self kan besidde, men ikke et job der bliver slået op hver måned. Ja jeg anede faktisk ikke, jeg ville kunne søge det.

Så hvor langt har I på arb?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Mette Nexø

Jeg har ca 90 km hver vej, men leder efter job nærmere min bopæl, da jeg ikke kan få det til at hænge sammen med at bringe og hente mit barn i dagpleje

Anmeld

22. september 2010

Mor til L&S

Kloster skriver:

Hej.

Jeg går lidt og tjekker div jobs fortiden og er rendt over et job, der kunne være interessant, men det er noget langt væk.

Lige pt har jeg arb 4 km fra min bopæl. Det arb jeg har set nu får jeg 37 km ( ca 36 min efter KRAK) til arb og nogle gange skal man være på en anden afdeling, hvor jeg ville få 69 km (ca 55 min kørsel efter KRAK) til. + at det er et barselsvikariat.

Fordelene ville være at det er fri i weekender og helligdage og jeg self bliver rigere på viden og erfaring. Det er nemlig et job jeg self kan besidde, men ikke et job der bliver slået op hver måned. Ja jeg anede faktisk ikke, jeg ville kunne søge det.

Hej

Jeg har 65 km til job hver vej... Synes det er langt!

Anmeld

22. september 2010

betski

Jeg har 20 km hver vej og havde jeg længere ville jeg få svært ved at nå det med afhentning af min datter - men jeg er jo også alene med hende. Hvis det passer ind i familien at du har det længere til jobbet, så synes jeg hel klart du skal søge det. Som du selv nævner så er det et vikariat job som kan gøre dig rigere på viden og ikke mindst at du har fri i weekenderne. Det vil jeg mene opvejer den lange transport tid.

krydser finger for at du får jobbet, hvis du vælger at søge det

Anmeld

22. september 2010

Maddox

Jeg har 12 km hver vej og det er jeg glad for.. Rart at kunne være hjemme senest et kvarter efter man har fået fri (især når man først har fri 17.30)

Før havde jeg 37 km hver vej, og det var ok.. Om morgenen var det rigtig rart lige at have tiden i bilen til at lade ordentligt op til arbejdsdagen, men om aftenen føltes turen rigtig lang, for så vil man bare gerne HJEM...!

Anmeld

22. september 2010

Hansen97

Jeg har 7 km hver vej.. og jeg syntes det er rigeligt når man 5 dage i ugen møder fra 8 - 16...

Anita

Anmeld

22. september 2010

Sally Nielsen

Kloster skriver:

Hej.

Har 85 km hver vej

Anmeld

22. september 2010

Jibbe

Før barslen havde jeg 72 km hver vej. Og jeg synes det er rart at kunne koble af på vej hjem fra arbejde og lige få klaret tankerne.

Anmeld

22. september 2010

N1

200 m 

Det tager mig 3 minutter at GÅ, og det der tager længst tid er at komme over vejen 

Anmeld

22. september 2010

TbCp

Jeg skal bare lige ned af trappen så er jeg der

Er dagplejer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.