Nadia&Daniel skriver:
Lyder som en rigtig god ide
Har selv taget en HG (blev færdig 2005) - og jeg var rigtig glad for denne uddannelse/skolegang - det var lige mig
Jeg valgte selv butiksvejen, men fortryder faktisk lidt i dag, at jeg ikke tog kontorvejen, pga arbejdstiderne og lidt påbegyndene rygproblemer..
Har faktisk selv overvejet at tage en 1-år uddannelse til lægesekretær (sundhedssekretær - http://www.cphwest.dk/index.action?menuId=16321), efter min barsel. Dog skal der lige ses på økonimien, om den kan holde til at jeg læser videre..
Men alt i alt - held og lykke med det hele
Ja, synes også selv det er en SUPER idé, specielt når jeg er så glad for kontorarbejde/computer arbejde herhjemme. 
Jeg håber virkelig også at jeg kommer ind til Januar, så jeg ikke kan vente til August for at starte på min HG, fordi jeg vil virkelig gerne i gang med det.... 
Jeg havde også selv tænkt butiksvejen måske, og arbejde i Matas, eller en baby-butik (Babysam, whatever, you name it
), men efter god tids overvejelse er jeg blevet enig med mig selv om at kontorvejen er simpelthen meget mere mig.
Men mange tak for dit svar, og mange tak for dit held og lykke! 
Anmeld