Hvor tit går i tur med barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Koen.

Vi er ude og gå 2-3 gange om dagen, uanset vejret, lillepigen elsker det og jeg elsker det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

maria_wlt

Jibbe skriver:

Hvor tit går i tur med barnevognen og hvor langt? Vi går hver dag næsten, vejret skal virkelig være slemt før han ikke får sin gåtur. Jeg har så svært ved at få ham til at sove til middag uden hans tur. Vi går oftest mellem 5-7 km, hvis turene er kortere vågner han med det samme vi stiller barnevognen på terrassen. Og jeg nyder også turene. Kan godt mærke at jeg savner at stå/gå en hel arbejdsdag ;-)

Hvis jeg var dig, så ville jeg gøre ALT for ikke at vænne ham til at blive kørt i søvne..  

Jeg ligger Tris, står og skubber lidt....går... hvis han er urolig kommer jeg tilbage og skubber lidt igen.. Men jeg bliver aldrig stående, for det er lidt for lækkert og så kan jeg stå der i 30 min 

Anmeld

22. september 2010

Jibbe

Tja jeg må også lære ham ikke kun at kunne falde i søvn på gåturene. Men nu er han kun 8 uger og de får først rutiner om et par måneder og så må jeg lige så stille lære ham der der:-) lige nu nyder vi det bare, eller moren gør ihvertfald!

Anmeld

22. september 2010

maria_wlt

Jibbe skriver:

Tja jeg må også lære ham ikke kun at kunne falde i søvn på gåturene. Men nu er han kun 8 uger og de får først rutiner om et par måneder og så må jeg lige så stille lære ham der der:-) lige nu nyder vi det bare, eller moren gør ihvertfald!

Det er også SUPER dejligt vejr for tiden og det er med at benytte sig af det inden der ligger sne 

Anmeld

22. september 2010

mor-til-vanessa

vi går faktisk hver dag. ind til byen og hjem igen og så går vi jo lidt derinde også. så det kan godt blive til 1 1/2 times motion. går også selvom det regner.

skal ud hver dag ellers bliver jeg tosset og vanessa elsker også at kigge rundt på ting.

nu er hun jo i dagpleje, men så er vi altid ude at gå i weekenden

Anmeld

22. september 2010

Dictes mor

Jeg går hverdag med Dicte, men det er mens hun er vågen. Hun er så stor nu, at hun har svært ved at sove, hvis hele barnevognen hopper og bumber rundt, og hun synes, at det er sjovt at sidde og kigge ud. Og jeg har en hund, som kræver meget motion, så en eller tur lange gåture om dagen er nødvendige og sunde for os alle tre

Anmeld

22. september 2010

Mor til L&S

Vi går også næsten hver dag, men vi går mest når Liva er vågen, så hun kan sidde og se med - det elsker hun!

Det er sjældent vi går når hun skal sove til middag, da jeg ikke vil vænne hende til at barnevognen skal bevæge sig for at hun vil sove.

Så jeg kan for det meste bare ligge hende ud i barnevognen og så sover hun - til gavn for mig og dagplejemoderen når hun starter i DP.

Rollo med Liva på snart et halvt år

Anmeld

22. september 2010

MoarTil4

Når vi går tur, så bliver det som regel oplevelsesture, hvor der mærkes på blade og kigges på biler og fugle.

Har aldrig brugt gå-med-vogn som sovetrick. Dog vil min datter ikke altid sove med det samme, og derfor kan jeg nogle gange bliver nødt til at stå og hjælpe hende til det, medmindre hun er virkelig virkelig træt.

Jeg vil også helst ud at gå med vognen dagligt hvis muligt - jeg gider dog ikke i øsende regnvejr. Man ser heller ikke så meget når man sidder inde bag ved et regnslag :-)

Anmeld

22. september 2010

Brams

Jibbe skriver:

Hvor tit går i tur med barnevognen og hvor langt? Vi går hver dag næsten, vejret skal virkelig være slemt før han ikke får sin gåtur. Jeg har så svært ved at få ham til at sove til middag uden hans tur. Vi går oftest mellem 5-7 km, hvis turene er kortere vågner han med det samme vi stiller barnevognen på terrassen. Og jeg nyder også turene. Kan godt mærke at jeg savner at stå/gå en hel arbejdsdag ;-)

Nu blev Lærke født i slutningen af oktober og vores SP sagde at hun lige skulle have vænnet lungerne til at sove ude i kulden, men hun var ikke meget mere end 4 uger gammel før hun sov ude uden at blive kørt i barnevognen.

Havde ikke lyst til at skulle vænne hende fra og blive kørt i søvn.

Så det eneste vi kører med barnevognen, er hvis hun ikke skal sove men istedet skal have en oplevelse.

Anmeld

22. september 2010

smokin

Jibbe skriver:

Vi går ikke hver dag... jo ned og handler og tilbage igen. Malou sover sjældent i barnevognen, hun gider ikke og bliver meget meget ked af det hvis jeg prøver at tvinge hende. Så jeg har bare accepteret at det ikke er der vores middagslure skal være. Vuggen derimod - den er vi allerfineste venner med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.