Hvor tit går i tur med barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.622 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Jibbe

Hvor tit går i tur med barnevognen og hvor langt? Vi går hver dag næsten, vejret skal virkelig være slemt før han ikke får sin gåtur. Jeg har så svært ved at få ham til at sove til middag uden hans tur. Vi går oftest mellem 5-7 km, hvis turene er kortere vågner han med det samme vi stiller barnevognen på terrassen. Og jeg nyder også turene. Kan godt mærke at jeg savner at stå/gå en hel arbejdsdag ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

missie20

Ja jeg går også næsten hver dag,kun vejret der kan stoppe mig,men regnjakken er jo opfundet. Tror jeg går fra 45 min til 2 timer hver dag. Er bare så skønt, og tiden går også lidt hurtigere når vi har fået noget frisk luft

Anmeld

21. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Jibbe skriver:

Hvor tit går i tur med barnevognen og hvor langt? Vi går hver dag næsten, vejret skal virkelig være slemt før han ikke får sin gåtur. Jeg har så svært ved at få ham til at sove til middag uden hans tur. Vi går oftest mellem 5-7 km, hvis turene er kortere vågner han med det samme vi stiller barnevognen på terrassen. Og jeg nyder også turene. Kan godt mærke at jeg savner at stå/gå en hel arbejdsdag ;-)

Jeg gjorde det også hver evige dag uanset om det sne'ete eller ej. Men vågned som regl også så snart vi stod stille i mere end 2 min.

En fra mg og jeg gik til en del ting sammen bl.a stimulastik - baby salme sang - baby svøm osv.

Men så slog det mig at dp'mor jo ikke kan gå ham i søvn, så vi måtte lige tage en kold tyrker og blot stille ham ud - uden at vugge osv. Det gav en del skrigen, men han lærte nu hurtigt selv at falde i søvn.

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

Meget forskelligt. I sommers har vi næsten ikke gået, men tilbragt tid i haven i mine forældres sommerhus i stedet.

Men fra Laura blev født i oktober '09 og ind til sommer gik vi stort set hver dag, selv i snestormen. Nu er hun startet i DP, og jeg savner gåturene. Har dog planer om at erstatte dem med cykelture til og fra DP

Anmeld

21. september 2010

Laulund87

Hvor sært. Vi har nøjagtig modsatte "problem". Maria nægter at sove hvis barnevognen bevæger sig Så vi går ikke så mange ture som jeg ville ønske

Anmeld

21. september 2010

klmf

Vi gik også hver dag, flere gange om dagen, for at få ham til at sove. God motion Men blev bare så træt af at jeg ikke kunne lægge ham ud og sove uden, så vi begyndte at øve os - og nu udnytter jeg tiden til rengøring eller et meget velfortjent hvil

Anmeld

21. september 2010

Maja_4000

Nu har jeg jo ikke noget barn endnu :b
Ville bare fortælle at MIN mor gik med mig hver eneste dag .. Hvilket resulterede i , at jeg (da jeg blev større) satte mig op og sagde "kør mere" , hver gang hun troede at jeg var faldet i søvn
Så jeg tror jeg vil passe lidt på med ikke at køre FOR meget , når jeg engang får min vogn hjem (:

Anmeld

21. september 2010

Jibbe

Her er han bare så lille endnu så der ingen rutiner er endnu men kan da godt se at det skal ændres om nogle måneder så han kan falde i søvn uden bevægelsen.

Anmeld

21. september 2010

Jibbe

Laulund87 skriver:

Hvor sært. Vi har nøjagtig modsatte "problem". Maria nægter at sove hvis barnevognen bevæger sig Så vi går ikke så mange ture som jeg ville ønske

Øv hvor træls. Det gode er at han tvinger mig ud at røre mig ;-) men kunne da godt bruge en pause engang imellem til at sove middagslur eller at gå i bad fx.

Anmeld

21. september 2010

Lise

Tja, med den første trillede vi rundt i kvarteret hver gang han skulle sove. Så jeg gik og gik under min første barsel.

Den lille lægger jeg bare ud i barnevognen og siger "sov godt", og så lægger vidunderet sig til at sove... så er der jo ingen grund til at jeg render rundt, når der er en milliard ting jeg kan nå at lave hjemme mens han sover  Jeg kan nu ellers godt lide at gå, men kan godt mærke at tiden er lidt mere knap her med nummer 2.

Så jeg triller kun barnevogn hvis jeg skal nogen steder hen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.