"konen med æggene" hælder vand ud af ørerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

MM1987

Jeg kan næsten kun sige " jeg forstår dig " - men prøv at vær' positiv (ikke at jeg er specielt god til det)...

Det skal nok gå... Jeg er sikker på der er rigtig fine æg, og der er helt sikkert 1 der deler sig... Prøv at tage de gode nyheder, og sug dem til dig og hold fast i dem, hvis der så skulle komme dårlige nyheder, har du større overskud til at tage dem også...

Det skal nok gå...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Brams

BubbieBear skriver:

Tak Hvad forløb var du igennem?

I løbet af de sidste 12 år har vi været igennem alt lige fra "tag din temperatur hver morgen i et par måneder" til "hav sex om ½ time for nu er det nu" til insemination og til slut reagensglas som heldigvis endte med vores dejlige prinsesse

Anmeld

22. september 2010

BubbieBear

Brams skriver:

I løbet af de sidste 12 år har vi været igennem alt lige fra "tag din temperatur hver morgen i et par måneder" til "hav sex om ½ time for nu er det nu" til insemination og til slut reagensglas som heldigvis endte med vores dejlige prinsesse

dejligt at det endte med noget fantastisk

Anmeld

22. september 2010

Brams

BubbieBear skriver:

dejligt at det endte med noget fantastisk

Tak

Faktisk kan jeg stadig sidde og tænke (selv om Lærke snart er 1 år) at det er helt uvirkeligt, at vi fik lov at opleve det, det glæder jeg mig over hver dag

Anmeld

22. september 2010

Lisbeth1985

Lige en krammer herfraJeg krydser fingre for, at alt kommer til at gå godt og at resultatet bliver en smuk lille bebs

Anmeld

22. september 2010

BubbieBear

Brams skriver:

Tak

Faktisk kan jeg stadig sidde og tænke (selv om Lærke snart er 1 år) at det er helt uvirkeligt, at vi fik lov at opleve det, det glæder jeg mig over hver dag

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

22. september 2010

linefun

Jeg er sikker på det nok skal lykkes for Jer at få ønskebabyen

Du må tro på det, selvom det kan være svært - og man hele tiden har alle de dumme tanker om ALT det der kan gå galt..  Gem de tanker langt væk

Anmeld

22. september 2010

BubbieBear

linefun skriver:

Jeg er sikker på det nok skal lykkes for Jer at få ønskebabyen

Du må tro på det, selvom det kan være svært - og man hele tiden har alle de dumme tanker om ALT det der kan gå galt..  Gem de tanker langt væk

Jeg prøver også at gemme de dumme tanker langt væk, men nogle gange overfalder de bare en

Tror også at hormonerne har en del at sige. hehe

Anmeld

22. september 2010

linefun

BubbieBear skriver:

Jeg prøver også at gemme de dumme tanker langt væk, men nogle gange overfalder de bare en

Tror også at hormonerne har en del at sige. hehe

Jeg ved også godt, at det ikke bare lige er sådan til...

Jeg kan ofte mærke på mig selv, at jeg må vende tingene til noget positivt, istedet for altid negativt.

Men ingen tvivl om at hormonerne spiller én et puds

Anmeld

22. september 2010

BubbieBear

linefun skriver:

Jeg ved også godt, at det ikke bare lige er sådan til...

Jeg kan ofte mærke på mig selv, at jeg må vende tingene til noget positivt, istedet for altid negativt.

Men ingen tvivl om at hormonerne spiller én et puds

Må prøve at se om jeg kan finde noget positivt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.