"konen med æggene" hælder vand ud af ørerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. september 2010

BubbieBear

Er bare så træt af at være "konen med æggene".
Jeg er så bange for at der er kommet mange flere cyster når jeg bliver scannet på lørdag

Og når æggene endelig kommer ud er jeg så bange for at de ikke deler sig som de skal så vi skal starte forfra.

Det jeg er allermest bange for det er hvis guldægget slet ikke sætter sig fast. Ved ikke om jeg ville kunne bære det

Knus fra en grædefærdig og hormonfyldt Anette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Pige2009

Årh, for pokker da... Jeg føler med dig... Tro på det søde, for det skal nok lykkes for jer!

K.h. Linda

Anmeld

21. september 2010

BubbieBear

Baagøe skriver:

Årh, for pokker da... Jeg føler med dig... Tro på det søde, for det skal nok lykkes for jer!

K.h. Linda

Tak det varmede!

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

BubbieBear skriver:

Tak det varmede!

Velbekomme Forstår godt det er frustrerende, men tro flytter bjerge!

Ønsker jer alt det bedste

Anmeld

21. september 2010

BubbieBear

Baagøe skriver:

Velbekomme Forstår godt det er frustrerende, men tro flytter bjerge!

Ønsker jer alt det bedste

Tak

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

BubbieBear skriver:

Tak

Anmeld

21. september 2010

dorthemus

Jeg håber også for dig, at det ikke er tilfældet...  fingre!!!

Anmeld

21. september 2010

Brams

BubbieBear skriver:

Er bare så træt af at være "konen med æggene".
Jeg er så bange for at der er kommet mange flere cyster når jeg bliver scannet på lørdag

Og når æggene endelig kommer ud er jeg så bange for at de ikke deler sig som de skal så vi skal starte forfra.

Det jeg er allermest bange for det er hvis guldægget slet ikke sætter sig fast. Ved ikke om jeg ville kunne bære det

Knus fra en grædefærdig og hormonfyldt Anette

Du får lige et kæmpe af mig, har været der og ved hvor hårdt det er, der er ikke ord der kan hjælpe bare søde tanker og masser af knus og krydsede fingre. Jeg håber SÅ meget at det lykkes for Jer.

Anmeld

21. september 2010

BubbieBear

Brams skriver:

Du får lige et kæmpe af mig, har været der og ved hvor hårdt det er, der er ikke ord der kan hjælpe bare søde tanker og masser af knus og krydsede fingre. Jeg håber SÅ meget at det lykkes for Jer.

Tak Hvad forløb var du igennem?

Anmeld

21. september 2010

otlitrom

Årh, søde ven! Hvor jeg forstår dig! Jeg står jo nærmest på klokkeslet samme sted i behandlingen. Og jeg er SÅ nervøs for scanningen lørdag. Jeg havde ingen cyster, men er bange for at få dem...

Jeg kan godt forstå du er nervøs. Du ønsker det bedste, og at alt ser godt ud.. Og indert inde ligger frygten for at alt bare ender på gulvet, og intet kan bruges!

Men jeg krydser fingre for at scanningsmaskinerne i Brædstrup visser rigtig gode resultater på lørdag, og at vi begge kommer glade hjem igen! Vi har gode æggebasser begge to! Det SKAL vi bare

Stort kram og fra mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.