Chalala85 skriver:
det er nok bare min største skræk fordi vi ikke kan samarbejde.
Jamen han vil gerne se ham, men kun når det passer ind i hvad han ellers vil osv og det ligger så på meget dumme dage og hvor Mikkel så ikke får en fast rytme osv.
Når vi har været i statsforvaltningen fortæller han altid hvor meget han gerne vil se sin søn osv hvilket også er fint hvis der bare var en rigtig rytme i.
Jeg kan jo ikke tilmelde Mikkel en sport for den ene gang skal han så være hos sin far osv og så er det ikke sikker han kan deltage.
Men er han ikke kun tre år...? så meget går han vel ikke til...altså, jeg ville ikke være bange for den rytme hvis det var så sjældent, de har jo heller ikke fast besøg af moster eller mormor og hvem de ellers ser...når far ser så lidt, som det lyder til din x gør så er det jo bare ren hygge og du kan jo sige hvis ikke det passer...de kan og vil da i hvert fald ikke tage din søn fra dig, de ville jo ikke gavne din søn, så kan slet ikek forstå du tænker den vej.
Jeg tror jeg ville regne med at jeg var alene altid og så ellers bare leve ud fra det og selv sige nej hvis ikke det passer ind når han melder tid til samvær....mon ikke det ligeså stille løber ud i sandet med den far, så du helt slipper og kan leve alene med din søn uden at skulle tage hensyn til andre.
Anmeld