drengetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. oktober 2010

saxa

albertesmor skriver:

Hvis tøjet er væk må du gerne lukke denne annonce

Det er desværre ikke væk endnu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

slettet_7530

Sæt det på den blå avis til gratis afhentning så vil jeg garantere dig for atdet er hentet inden dagen idag er omme

Anmeld

3. oktober 2010

quar20

Øv øv Bor i Gassum lidt uden for Randers - men kan ikke klarer en lang køretur.. Ellers ville jeg godt ha hentet det..

Anmeld

3. oktober 2010

Sabina92

Halløj(:

Kunne måske godt bruge det bor i Hobro, men er det i finstand?

Anmeld

3. oktober 2010

saxa

quar20 Gassum er faktisk ikke så langt herfra..

Sabina92  Det er i ok stand - noget er self bedre end andet.. Noget jeg har fået foræret, som jeg ikke har brug for (og plads til) Egentlig havde jeg lovet Missi  hun kunne afhente det, men da det nu er ved at være noget tid siden - ved jeg snart ikke.. Og har sq ikke plads til at have 4 store kasser til at stå..

Anmeld

3. oktober 2010

quar20

Jamen er bare SÅ dårlig kendt.. Hvor langt ville du skyde på der er i bil? Sådan ca.. ? Altså 30 min - 1 time eller?

Anmeld

3. oktober 2010

Sabina92

saxi skriver:

quar20 Gassum er faktisk ikke så langt herfra..

Sabina92  Det er i ok stand - noget er self bedre end andet.. Noget jeg har fået foræret, som jeg ikke har brug for (og plads til) Egentlig havde jeg lovet Missi  hun kunne afhente det, men da det nu er ved at være noget tid siden - ved jeg snart ikke.. Og har sq ikke plads til at have 4 store kasser til at stå..

Oki (: vil du finde ud af det, kan hente det idag nemlig?

Anmeld

3. oktober 2010

saxa

Sabina92 skriver:

Oki (: vil du finde ud af det, kan hente det idag nemlig?

Ja jeg vil lige prøve at sms'e hende og høre hende ad.. For vil gerne af med det hurtigst muligt.. Skriver til dig så snart jeg ved noget..

Anmeld

3. oktober 2010

Sabina92

saxi skriver:

Ja jeg vil lige prøve at sms'e hende og høre hende ad.. For vil gerne af med det hurtigst muligt.. Skriver til dig så snart jeg ved noget..

tak for det (:

Anmeld

3. oktober 2010

saxa

Sabina92 skriver:

tak for det (:

Så har jeg fået svar fra hende. Og hun har ikke mulighed for at hente det - så det er dit Hvornår kommer du efter det, sådan ca?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.