drengetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.154 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. september 2010

saxa

Har en del drengetøj jeg har fået foræret, som jeg ikke får brugt.. 3 store kasser med mange forskellige størrelser.. Noget er godt brugt, andet er som nyt. Inden jeg smider det på genbrugen, vil jeg da lige høre om der er nogle herinde der står og mangler.. Det skal afhentes hos mig i Hadsund.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Missi

Super - jeg er intressert.... Bor i aalborg  kommer du nogensinde forbi aalborg?

Anmeld

21. september 2010

saxa

Missi skriver:

Super - jeg er intressert.... Bor i aalborg  kommer du nogensinde forbi aalborg?

Dejligt.. Tja Aalborg kommer der jævnligt..  Faktisk skal vi til tjek på sygehus Syd på fredag - hvis vi evt. skal mødes??

Anmeld

21. september 2010

Missi

Jamen bor faktisk på vejen ud til syghus syd ud fra hvor jeg kan se i bor Bor bag ved det store højhus på th.sauersensvej hvis du ved hvor det er

Anmeld

21. september 2010

Vingummien

Der er vel ikke oppe i str 92

saxi skriver:

Har en del drengetøj jeg har fået foræret, som jeg ikke får brugt.. 3 store kasser med mange forskellige størrelser.. Noget er godt brugt, andet er som nyt. Inden jeg smider det på genbrugen, vil jeg da lige høre om der er nogle herinde der står og mangler.. Det skal afhentes hos mig i Hadsund.

Anmeld

21. september 2010

saxa

Missi skriver:

Jamen bor faktisk på vejen ud til syghus syd ud fra hvor jeg kan se i bor Bor bag ved det store højhus på th.sauersensvej hvis du ved hvor det er

Oki.. Er ikke lige helt med på hvor det er henne, men kender dog godt th.sauersensvej.. Men hvis det lige er på vejen, skulle det ikke være noget problem at smide af på vejen..  er du interesseret i alle størrelser??

Anmeld

21. september 2010

saxa

Tulipan skriver:

Der er vel ikke oppe i str 92

Jo der er noget i 92 og mener også der er en smule i 98.. Men venter lige på svar fra missi om hun er interesseret i det hele - da hun kom først

Anmeld

22. september 2010

Missi

saxi skriver:

Oki.. Er ikke lige helt med på hvor det er henne, men kender dog godt th.sauersensvej.. Men hvis det lige er på vejen, skulle det ikke være noget problem at smide af på vejen..  er du interesseret i alle størrelser??

ja er intressert i det hele

min kærestes ene dreng passer en 92  og den anden omkring 98

Anmeld

22. september 2010

saxa

Missi skriver:

ja er intressert i det hele

min kærestes ene dreng passer en 92  og den anden omkring 98

Ok..

Tænkte nu hvor i ikke bor ret langt fra sygehuset om ikke vi kan mødes der på p-pladsen?

Anmeld

3. oktober 2010

slettet_7530

saxi skriver:

Ok..

Tænkte nu hvor i ikke bor ret langt fra sygehuset om ikke vi kan mødes der på p-pladsen?

Hvis tøjet er væk må du gerne lukke denne annonce

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.