Jer der blev gravid med det samme efter p-pille stop...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Willa's mor

Babyklar skriver:

- jeg havde test dag idag, og testede positiv idag. - og det var i første hug efter p pille stop..

Tillykke med graviditeten..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Jeg smed p-piller 1 december 2008, og stod med en positiv test d. 7 Januar 2009..

Anmeld

4. oktober 2010

WantingBaby2012

Jeg stopper med p-pillerne efter 6 år på torsdag, så er virkelig spændt på, hvor længe vi skal vente! 

Krydser fingre for at det snart lykkes for dig!

Anmeld

4. oktober 2010

kirsti

jeg testede positiv 2mdr efter p-pille stop så der gik 2 cyklus'er, normalt kan man jo ikke teste før man skulle have haft sin mens men hey du kan da altid prøve, er den negativ prøver du da bare igen om et par dage, er den positiv så er det jo skønt, der er jo ikke noget der hedder falsk positiv

Anmeld

5. oktober 2010

betiinsen

Jeg stoppede med p-piller den 12. aug. hvorefter jeg fik min mens. den 15. aug. og den 11. sep. kunne jeg teste positiv så er meget helt over at det gik så stærkt for mig.

for dig

Anmeld

11. oktober 2010

Krebsen88

Nu sidder jeg og bliver vildt optimistisk! Synes altid man hører skrækhistorier om at folk har ventet ufatteligt længe.. Dejligt med nogle hvor det er gået så hurtigt!!

HÅBER! 4 dage siden mens. og uden p-piller.. Projektbaby i gang

Anmeld

11. oktober 2010

Lisbeth85

Jeg glemte de kære p-piller i 5 dage, og så to tests efter anvisning på pakkerne, men de var begge negative. Begyndte med p-piller igen, men der var allerede gevinst. Testede positiv i starten af marts hos lægen...

Anmeld

11. oktober 2010

Lise

Begge gangene jeg stoppede med p-piller, tog jeg én mens-periode, for at tjekke at jeg "virkede", og fandt ud af begge gange at min cyklus er 29 dage lang. Derefter kunne jeg teste positivt begge gange 4+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.