Jer der blev gravid med det samme efter p-pille stop...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.443 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Frk.S

.. hvor mange dage gik der fra stoppet til i kunne teste positivt?

Hvis jeg skal gå efter 28 dages cyklus (som jeg jo havde på p-piller), så skulle jeg have mens i dag - og det har jeg (heldigvis) ikke fået endnu. Men nu hvor jeg ikke er på p-piller længere kan det jo godt ske jeg har en længere cyklus.

Jeg havde tænkt jeg skulle teste i morgen, hvis jeg stadig ikke har fået mens. Jeg kan næsten ikke vente og har lyst til at gøre det allerede i dag, men måske er det for tidligt.

Jeg er træt, har små-kvalme, tisser hele tiden og har små niv i maven (som ikke umiddelbart føles som mens-smerter). Men jeg er bare bange for at det er min krop der driller mig, fordi jeg ønsker det så meget.

Så jeg kunne godt tænke mig at vide hvor hurtigt efter i kunne teste positivt - altså alle jer der havde held med det allerede 1. måned. Jeg TØR bare ikke tro på at vi er så heldige. Men håber!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Chalala85

Frk.S skriver:

Hvis jeg skal gå efter 28 dages cyklus (som jeg jo havde på p-piller), så skulle jeg have mens i dag - og det har jeg (heldigvis) ikke fået endnu. Men nu hvor jeg ikke er på p-piller længere kan det jo godt ske jeg har en længere cyklus.

Jeg havde tænkt jeg skulle teste i morgen, hvis jeg stadig ikke har fået mens. Jeg kan næsten ikke vente og har lyst til at gøre det allerede i dag, men måske er det for tidligt.

Jeg er træt, har små-kvalme, tisser hele tiden og har små niv i maven (som ikke umiddelbart føles som mens-smerter). Men jeg er bare bange for at det er min krop der driller mig, fordi jeg ønsker det så meget.

Så jeg kunne godt tænke mig at vide hvor hurtigt efter i kunne teste positivt - altså alle jer der havde held med det allerede 1. måned. Jeg TØR bare ikke tro på at vi er så heldige. Men håber!

Jeg håber virkelig den er der for dig. Men, efter p-pillestod kan kroppen reagere med bla. lægere cyklus, uregelmæssigcyklus hovedpine, kvalme, mild feber etc. Din krop er igang med at "finde" sig selv igen så det kan tage lidt tid.

MEN, jeg for den er der nu. Du kan jo tage en test nu

Anmeld

21. september 2010

Frk.S

Chalala85 skriver:

Jeg håber virkelig den er der for dig. Men, efter p-pillestod kan kroppen reagere med bla. lægere cyklus, uregelmæssigcyklus hovedpine, kvalme, mild feber etc. Din krop er igang med at "finde" sig selv igen så det kan tage lidt tid.

MEN, jeg for den er der nu. Du kan jo tage en test nu

Ja, det er jo det. Derfor tør jeg heller ikke rigtig tro på det.

Anmeld

21. september 2010

Willa's mor

Frk.S skriver:

Ej hvor jeg kender det.. Man syns man kan mærke lidt og alligevel ik..

Jeg testede positiv den ene gang i 4 uge, der kunne jeg mærke ligesom små niv i undelivet. En anden gang i 6 uge først, der testede jeg negativ i uge 5, selv om jeg havde brystspændinger og lidt kvalme.. Så det er nok forskelligt..

ååhh hvor jeg kender det.. Håber du er positiv..

Anmeld

21. september 2010

Chalala85

Frk.S skriver:

Ja, det er jo det. Derfor tør jeg heller ikke rigtig tro på det.

Hvis jeg var dig ville jeg teste. Så får du svar og hvis din mins ikke kommer om 1 uge så teste igen

Anmeld

21. september 2010

Willa's mor

ja du kan os bare teste nu.......... Har du ik en pakke med 2 test i??

Anmeld

21. september 2010

Frk.S

Nå, det blev ikke nødvendigt - det ser desværre ud til at mens er kommet. ÆV, men jeg havde heller ikke regnet med at være så heldig.

Anmeld

21. september 2010

Chr-Hei

Jeg stoppede med p piller i maj og har lige kunne teste positiv i denne måned.. HAr dog ikk haft min mens i to mdr nu .. og den har været ret ustabil.. :/ Men nu er den der.. Nu ska jeg bare til læge finde ud af hvor langt jeg er henne

Anmeld

21. september 2010

klmf

MIn cyklus er meget uregelmæssig uden p-piller, så jeg var 2 uger færre henne end jeg troede. Så når det er lige efter p-pille-stop, så kan cyklus være lidt uregelmæssig, også selvom den ar regelmæssig før pillerne....

Anmeld

23. september 2010

Moar2011

Frk.S skriver:

- jeg havde test dag idag, og testede positiv idag. - og det var i første hug efter p pille stop..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.