Spørgsmål - I dag 34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

misslea

Nadia&Daniel skriver:

Guldklumpen ligger på 1700 gram.. Maveomkredsen er normal, det er hoved og lårbenets størrelse som trækker ned på vægten. Skal dog til nummer 2 ekstra scanning på fredag..

Men som JM sagde til mig: hellere føde en lille baby - end en stor baby

Ja - præcis....  Sådan har jeg det nemlig også!!! His jeg føder til termin regnede min jordemor med, at hun ville veje lige under 3 kg. og ærligt talt, så passer det mig ganske udemærket... heheh!!!

Har en veninde som fødte en dreng på over 5 kg.... AV sir' jeg bare!!!

Så hvis alt andet er som det skal være - så er der jo ingen grund til bekymring!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

mor-til-vanessa

Nadia&Daniel skriver:

Spørgsmål: Jeg er i dag 34+0 - skal babyen i maven så (vidt mulig) veje det som står under 34. uge eller 35. uge???

babyen skal passe til dig. du skal ikke gå så meget op i det der står i bøgerne. men det din jm siger når du er ved henne

Anmeld

21. september 2010

morethanperfect

Gud nogle små fine babyer så ... Har været v JM i dag og han var 2400-2500 gram ... Og jeg er 34+0 Han har heller ik meget plads tilbage ..

Anmeld

21. september 2010

Muffinmor

Jeg har også en lille bebs derinde, men hverken jeg eller jordmor er bekymrede, jeg er selv ikke særlig stor 1,58 og 47kg (start vægt) så jeg skal ikke have en 4+kgs baby. som andre har skrevet baby skal passe til dig. Jeg fik i 41+0 skønnet min bebs til 3kg, det var i går

Så selvom jeg nok ender med en igangsættelse 42+0 vil jeg stadig have en lille baby da Jm sagde den ikke ville vokse særligt meget den sidste uge. Stort kram

Anmeld

21. september 2010

Malthes mor

Jeg har født både en stor dreng på 4200 gr og en lille gut på 3600 gr. Det var faktisk værst at føde den lille, men heldigvis gik det rigtig hurtigt.

Anmeld

21. september 2010

NatasjaL

de kloge siger store børn er nemmere og føde en små.

og min søn var meeeget nemmere at føde end min datter, hun vejede 3270, han vejede 3950

Anmeld

21. september 2010

ZamanogDania

Ihh søde du skal bare høre efter hva JM siger til dig. Hvis hun mener alt er ok, så er det i orden.

Jeg har sku os hørt et sted at større børn er nemmer at føde. Hahaha. Ved ikke om det rigtig, men det siger man

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.