Spørgsmål - I dag 34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Nadia&Daniel

Spørgsmål: Jeg er i dag 34+0 - skal babyen i maven så (vidt mulig) veje det som står under 34. uge eller 35. uge???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Spørgsmål: Jeg er i dag 34+0 - skal babyen i maven så (vidt mulig) veje det som står under 34. uge eller 35. uge???

Den skal veje 2300

Anmeld

21. september 2010

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Den skal veje 2300

Ok søde  - så må jeg lige spise lidt mere - hihi  tak for det hurtige svar

Anmeld

21. september 2010

Laulund87

Jeg gik alt for meget op i det der og det skal du passe på med

Min datter blev født til tiden og vejede 2765 g og mange synes det er lidt. Men hun fejler altså ikke noget og de professionelle siger også at mange børn efterhånden er "store" 

Så hvis den lille skulle veje 2300 g nu ville jeg sige 300 g+/-

Anmeld

21. september 2010

Nadia&Daniel

Laulund87 skriver:

Jeg gik alt for meget op i det der og det skal du passe på med

Min datter blev født til tiden og vejede 2765 g og mange synes det er lidt. Men hun fejler altså ikke noget og de professionelle siger også at mange børn efterhånden er "store" 

Så hvis den lille skulle veje 2300 g nu ville jeg sige 300 g+/-

Okay - vores er "nede" på 1700 gram.. Men JM er ikke bekymret, så lige pt. tager vi den roligt Blev bare lige i tvivl om hvad man går efter, når man er 34. uger henne - da der her på baby.dk står/læses om uge 35..

Anmeld

21. september 2010

Laulund87

Nadia&Daniel skriver:

Okay - vores er "nede" på 1700 gram.. Men JM er ikke bekymret, så lige pt. tager vi den roligt Blev bare lige i tvivl om hvad man går efter, når man er 34. uger henne - da der her på baby.dk står/læses om uge 35..

Så længe JM ikke er bekymret, er alt jo fint 

Anmeld

21. september 2010

Nadia&Daniel

Laulund87 skriver:

Så længe JM ikke er bekymret, er alt jo fint 

Lige præcis  plus mærker masser af liv (og skrækkelige plukveer)..

Anmeld

21. september 2010

Laulund87

Nadia&Daniel skriver:

Lige præcis  plus mærker masser af liv (og skrækkelige plukveer)..

Skønt(Uhh ja de plukveer)

Anmeld

21. september 2010

misslea

Nadia&Daniel skriver:

Da jeg var 34+1 vurderede jordemoderen, at lilllepigen vejede ca. 2100 gram - lidt lille i det, men stadig inden for normalen!!!

Hun har hele tiden ligget i den lille ende af skalaen.... men altså, det gør bestemt ikke noget, at babyen vejer 3 kg og ikke 4 kg. når den blir født!!! I fredags (37+4) vurderede jordemoderen vores pige til at veje ca. 2700 - så satdig lille, da normalen på det tidspunkt ligger omkring 3100-3200 gram!!! Men herregud - hun er jo helt perfekt.. og så længe de udvikler sig som de skal - så betyder det intet, om de vejer det ene eller andet

Hvor meget vejer din bebs???

Anmeld

21. september 2010

Nadia&Daniel

misslea skriver:

Da jeg var 34+1 vurderede jordemoderen, at lilllepigen vejede ca. 2100 gram - lidt lille i det, men stadig inden for normalen!!!

Hun har hele tiden ligget i den lille ende af skalaen.... men altså, det gør bestemt ikke noget, at babyen vejer 3 kg og ikke 4 kg. når den blir født!!! I fredags (37+4) vurderede jordemoderen vores pige til at veje ca. 2700 - så satdig lille, da normalen på det tidspunkt ligger omkring 3100-3200 gram!!! Men herregud - hun er jo helt perfekt.. og så længe de udvikler sig som de skal - så betyder det intet, om de vejer det ene eller andet

Hvor meget vejer din bebs???

Guldklumpen ligger på 1700 gram.. Maveomkredsen er normal, det er hoved og lårbenets størrelse som trækker ned på vægten. Skal dog til nummer 2 ekstra scanning på fredag..

Men som JM sagde til mig: hellere føde en lille baby - end en stor baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.