???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

FamilenStorm

Chalala85 skriver:

Jeg får også ret hurtigt lidt små niv efter endt mens men det er ikke min  ÆL, den kommer først på 12-13 dagen efter mens 1. dag. Prøv med nogen ÆL teste, det giver dig en klarer besked omkring det hele og min spekulation til dig

Lige en lille tilføjelse.. Ikke for at blande mig, men det er kun en tommefingerregel det med at ÆL kommer efter 12-13 dage efter endt mens.. Den kan komme lige når det passer.. Fx under mens, og igen senere.. Man kan faktisk nå at have ÆL to gange inden ny mens..

Min mor blev fx gravid med mig, dagen efter endt mens, og det ved hun da det var den eneste gang hun var sammen med min far..

så bare test eller hop på manden, hvis du føler lidt som ÆL  Eller et andet råd, bare hop på ca hver anden dag i hele din cyklus, så er du i hvertfald sikker på at ramme ÆL

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Lotus86

Heidibh skriver:

Lige en lille tilføjelse.. Ikke for at blande mig, men det er kun en tommefingerregel det med at ÆL kommer efter 12-13 dage efter endt mens.. Den kan komme lige når det passer.. Fx under mens, og igen senere.. Man kan faktisk nå at have ÆL to gange inden ny mens..

Min mor blev fx gravid med mig, dagen efter endt mens, og det ved hun da det var den eneste gang hun var sammen med min far..

så bare test eller hop på manden, hvis du føler lidt som ÆL  Eller et andet råd, bare hop på ca hver anden dag i hele din cyklus, så er du i hvertfald sikker på at ramme ÆL

Knus

Haha... Jeg tror bare jeg 'hopper' derud af, og håber på at jeg er så heldig overhovedet at få min ægløsning

Anmeld

22. september 2010

Chalala85

Heidibh skriver:

Knus

i know, nu var det også kun et eks på min egen cyklus

Anmeld

22. september 2010

Chalala85

npn skriver:

Okay, det må jeg prøve, selvom det er lidt ulæks

Men er man "garanteret" en ægløsning hvis man får det slimede udflåd, eller kan man godt få det uden at man har ægløsning?

Der må jeg faktisk være svar skyldig. Jeg tror ikke man få det slim hvis ikke du har ÆL men tag en test samtidigt så får du da et sikkert svar

Anmeld

23. september 2010

Lotus86

Chalala85 skriver:

Der må jeg faktisk være svar skyldig. Jeg tror ikke man få det slim hvis ikke du har ÆL men tag en test samtidigt så får du da et sikkert svar

Det satser jeg på så, for har haft det der slim i de andre cyklusser, så satser da på at jeg får helt almindelig ægløsning... Men selvfølgelig gør jeg det, for jeg har bestemt mig for, at de to streger skal komme i den her cyklus

Anmeld

23. september 2010

Chalala85

npn skriver:

Det satser jeg på så, for har haft det der slim i de andre cyklusser, så satser da på at jeg får helt almindelig ægløsning... Men selvfølgelig gør jeg det, for jeg har bestemt mig for, at de to streger skal komme i den her cyklus

Hehe så jeg for du får dem

Anmeld

23. september 2010

Lotus86

Chalala85 skriver:

Hehe så jeg for du får dem

Tak - og i lige måde

Anmeld

23. september 2010

Chalala85

npn skriver:

Tak - og i lige måde

Thx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.