???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Lotus86

Hej med jer skønne kvinder...

Vil lige høre om i kan hjælpe mig?

Min menstraution stoppede i lørdags, og nu er jeg begyndt at få en masse niv i underlivet, det samme skete sidste måned kort efter min menstraution stoppede.

Hvad tror i det kan skyldes? Kan det være at jeg har meget tidlig ægløsning?

Kh. Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Chalala85

npn skriver:

Hej med jer skønne kvinder...

Vil lige høre om i kan hjælpe mig?

Min menstraution stoppede i lørdags, og nu er jeg begyndt at få en masse niv i underlivet, det samme skete sidste måned kort efter min menstraution stoppede.

Hvad tror i det kan skyldes? Kan det være at jeg har meget tidlig ægløsning?

Kh. Nanna

Jeg får også ret hurtigt lidt små niv efter endt mens men det er ikke min  ÆL, den kommer først på 12-13 dagen efter mens 1. dag. Prøv med nogen ÆL teste, det giver dig en klarer besked omkring det hele og min spekulation til dig

Anmeld

21. september 2010

Lotus86

Chalala85 skriver:

Jeg får også ret hurtigt lidt små niv efter endt mens men det er ikke min  ÆL, den kommer først på 12-13 dagen efter mens 1. dag. Prøv med nogen ÆL teste, det giver dig en klarer besked omkring det hele og min spekulation til dig

Ja det må jeg prøve, de skulle meget gerne ligge i postkassen når jeg kommer hjem

Anmeld

21. september 2010

Chalala85

npn skriver:

Ja det må jeg prøve, de skulle meget gerne ligge i postkassen når jeg kommer hjem

Super, så er det bre igang med at teste og finde det helt rigtige tidspunkt

Anmeld

21. september 2010

Lotus86

Chalala85 skriver:

Super, så er det bre igang med at teste og finde det helt rigtige tidspunkt

Der var en ultra ultra svag streg, så der går nok noget tid endnu før den bliver positiv.

Anmeld

21. september 2010

betiinsen

ja men det kan du ikke altid regne med, nogle gange kan den godt gå fra en meget utydlig streg den ene dag, til en noget tydligere en anden dag. tror det er forskelligt fra person til person. Ønsker dig held og lykke med det, nåede at bruge det en måned, hvor jeg fandt min ægløsning, og wubti gravid i første hug. Har været så heldig indtil videre, så håber du er lige så heldig

Anmeld

21. september 2010

Chalala85

npn skriver:

Der var en ultra ultra svag streg, så der går nok noget tid endnu før den bliver positiv.

Ja det gør der nok. Jeg testede for første gang i sidste månede og jeg begyndte fra dag 10 efter 1 mens dag og havde positiv ÆL på dag 12 Så prøv dig frem det er meget mere behageligt når man ved den er der og hold øje med dit udflåd så kan du nemmere preje dig ind på hvornår du skal teste

Anmeld

21. september 2010

Lotus86

Chalala85 skriver:

Ja det gør der nok. Jeg testede for første gang i sidste månede og jeg begyndte fra dag 10 efter 1 mens dag og havde positiv ÆL på dag 12 Så prøv dig frem det er meget mere behageligt når man ved den er der og hold øje med dit udflåd så kan du nemmere preje dig ind på hvornår du skal teste

Det der slimede stads, kommer det før eller under ægløsning?

Ja undskyld jeg lige bruger dig som livline, men du virker til at have noget mere styr på det end mig

Anmeld

22. september 2010

Chalala85

npn skriver:

Det der slimede stads, kommer det før eller under ægløsning?

Ja undskyld jeg lige bruger dig som livline, men du virker til at have noget mere styr på det end mig

Du må spørge lige så meget du vil altså inden du tisser så tager du en ren finger og tager den ned og lige får noget udflåd på så du kan se det. hvis det er elastisk og du kan strække det imellem 2 fingre ca3 cm er det lige inden din ÆL den kommer senere samme dag eller dagen efter som regel. Når du har ÆL vil du kunne strække slimmet endnu mere uden det knækker, 5 cm og derover og så er du sikker på du har ÆL du kan samtidigt bruge en ÆL test der for at være 100 % sikker

Anmeld

22. september 2010

Lotus86

Chalala85 skriver:

Du må spørge lige så meget du vil altså inden du tisser så tager du en ren finger og tager den ned og lige får noget udflåd på så du kan se det. hvis det er elastisk og du kan strække det imellem 2 fingre ca3 cm er det lige inden din ÆL den kommer senere samme dag eller dagen efter som regel. Når du har ÆL vil du kunne strække slimmet endnu mere uden det knækker, 5 cm og derover og så er du sikker på du har ÆL du kan samtidigt bruge en ÆL test der for at være 100 % sikker

Okay, det må jeg prøve, selvom det er lidt ulæks

Men er man "garanteret" en ægløsning hvis man får det slimede udflåd, eller kan man godt få det uden at man har ægløsning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.