Er vores hvalpe dyre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2008

H+S Skjolgborg.

p,s også ormkur havde han fået glemte jeg lige af skrive...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

Plysbjørnen

Jeg må nok sige at da der er tale om delvist "blandings"hvalpe (da i ikke har papirer på tæven) vil jeg sige max 2000 kr, og det er kun fordi de er vaccineret...

Men det er selvfølgelig dit valg...

Betina

Anmeld

25. juli 2008

Pia.

Først TILLYKKE med dem...

Nej jeg syntes ikke de er dyre... syntes at 3000,- for ægte lab hvalpe lyder rimeligt...
Måske skulle du/I lave en prisforskel på hanner og hunner, bare et forslag...

Hvis de får sundhedstjek, ormekur og vaccine så er 3000,- bestemt passende...
Der er papir på den ene og den anden er ægte så jo helt sikkert en god pris...

Jeg ville sige imellem 2000-2500,- hvis de blev solgt UDEN vaccine og sundehedsbog...

Held og lykke med salges af jeres små hvalpe...

Kan man se jeres små vidunder nogen steder...
Du kender jo mig og hunde Kloster ;)

Knus fra Pia.

Anmeld

26. juli 2008

82Miraklet

Jeg syntes heller ikke Prisen er helt hen i vejret.... Sammenlign evt med prisen for en helt ægte med papire...

Vi har selv haft bla hvalpe... far ; ægte broholmer ( med papire), Mor; 2/3 broholmer 1/3 labrador..

Disse hvalpe blev solgt til 3500 kr og dertil fulgte så kun et enkelt dyrlægetjek.. og ormekur... Men ikke vaccination, chip eller andet !!! Og disse hvalpe blev solgt næsten hurtigere end de blev sat til salg !!! og der var trods alt 12 stk...

For at sammenligne skal det siges at hvis de havde været 100 % ægte så havde prisen ligget på et leje imellem 7.500-12.000 også uden papire !!!!!

Mit bud vil være som andre også har skrevet prøv dig frem med prisen... ville dog aldrig personligt selv sælge dem til under 1500 kr, for ved sgu aldrig hvilke folk der er derude...

Knus og held og lykke med dem..

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.