Min mor er syg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

JustAnotherName

Dumme dumme hæslige sygdom !!!! Øv 

Jeg sender dig et stort trøstende kram.... 
- Og selvfølgelig alle de bedste ønsker om bedring til din mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

anna-jonas

Sender dig positive tanker.....................og du er velkommen til at skrive PB, hvis jeg kan hjælpe med noget.

Knus Mette

Anmeld

21. september 2010

Vingummien

Åh nej, det er jeg rigtig ked af at høre

Anmeld

21. september 2010

Ranarupta

Åh nej... 
Jeg er rigtigt ked af, at din mor er syg! Og jeg håber noget så inderligt, at lægerne får taget det i opløbet!

Det er så hårdt, når vores kære bliver syge 

Stort kram til dig, din mor og resten af familien.

Anmeld

22. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Min mor ringede tidligere idag og fortalte, at lægerne har fundet ud af, at hun har kræft. Det er brystkræft, og hun skal opereres og igennem strålebehandling. Jeg er så ked af det, at jeg har kastet op hele dagen, og kan slet ikke bære tanken om, at jeg kan miste hende. Det gør så ondt. Vi er lige kommet hjem fra den dejligste ferie, og så kommer vi hjem til sådan et mareridt. Det er gyseligt, og jeg kan ikke stoppe med at græde.

puuuuuuuhh..... jeg har ikke rigtig vidst hvad søren jeg skulle skrive... græd lidt igår, efter at have læst indlægget...

jeg kan godt forstå at du frygter det værste! det er en sygdom jeg selv er rigtig bange for. Det er nok derfor det er svært at skrive noget konstruktivt!

men søde, du må hjælpe dn mor med at holde modet oppe! og hvis lægerne siger at der er rigtig gode chancer, så er jeg sikker på at der er rigtig gode chancer! og det må i holde fast i lige nu...

sender dig mange knus! du ved du altid kan skrive.... dag som nat

Anmeld

22. september 2010

Bondepigen

Puha en forfærdelig besked at få!! Men heldigvis har lægerne sagt, hun skal blive rask igen, og jeg har en veninde, hvis mor havde brystkræft. Hun blev helt rask igen... Håber og beder til at din mor må blive rask igen, og helst hurtigst muligt!

Kram fra Tina.

Anmeld

22. september 2010

Barbamama

Åh nej det gør mig virkelig ondt at høre. Det er sådan en forfærdelig sygdom og jeg kan godt forstå du reagerer som du gør. Det må være så hårdt!!! Brug alle dem omkring dig du har og få alle de tårer ud der nu skal ud. Stort stort knus til dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.