Min mor er syg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Anonym trådstarter

Min mor ringede tidligere idag og fortalte, at lægerne har fundet ud af, at hun har kræft. Det er brystkræft, og hun skal opereres og igennem strålebehandling. Jeg er så ked af det, at jeg har kastet op hele dagen, og kan slet ikke bære tanken om, at jeg kan miste hende. Det gør så ondt. Vi er lige kommet hjem fra den dejligste ferie, og så kommer vi hjem til sådan et mareridt. Det er gyseligt, og jeg kan ikke stoppe med at græde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Jules

Anonym skriver:

Min mor ringede tidligere idag og fortalte, at lægerne har fundet ud af, at hun har kræft. Det er brystkræft, og hun skal opereres og igennem strålebehandling. Jeg er så ked af det, at jeg har kastet op hele dagen, og kan slet ikke bære tanken om, at jeg kan miste hende. Det gør så ondt. Vi er lige kommet hjem fra den dejligste ferie, og så kommer vi hjem til sådan et mareridt. Det er gyseligt, og jeg kan ikke stoppe med at græde.

Åh det gør mig ondt :( Sikke en skrækkelig besked at få! Men hold nu modet oppe... Det er jo ingen dødsdom idag så vidt jeg ved!

Sender masser af knus og positive tanker som forhåbentlig kan holde dig stærk gennem den næste tid

Anmeld

21. september 2010

oo

åh nej åh nej jeg håber hun bliver rask hurtig og du IKKE mister hende  puha for en besked

Anmeld

21. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åha, jeg håber det løser sig. Ens mor er den sidste person i verden som må blive syg!!! Man bliver helt lille igen, og samtidig skal man være så voksen. Min mor fik livmoderhalskræft for mange år siden, og bliver chekket hvert år nu selvom det er helt væk. Jeg er sikker på at din mor også bliver rask igen og kommer ud på den anden side som en endnu stærkere person.

Kh

Rosa

Anmeld

21. september 2010

Vinker

Anonym skriver:

Åååh nej, sikke dog en forfærdelig besked at få!!! Er rigtig ked af at høre at din mor er syg. Det er bare så grimt og det blir hårdt det hun nu skal igennem, men dermed er det ikke sagt at hun kan komme godt ud på den anden side....

Jeg håber og ber til at din mor kommer igennem dette - at Gud vil holde hånden over hende og give hendes krop kræfterne til at overkomme denne sygdom.

Sender dig det største kram - Ville ønske jeg kunne gøre noget!

Anmeld

21. september 2010

TbCp

Århhh nej

Mødre må bare ikke blive syge... og så slet ikke af den LORTE-SYGDOM!!!!

Jeg håber alt det bedste for jer!

Anmeld

21. september 2010

Ida.

Åhhhh nej søde du - tror jeg ved, hvem du er - og du har mit nummer, hvis du har brug for noget (pasning, en skulder - hvad som helst - sig til!!) det er bare den mest surrealistiske besked at få - håber hun er en af dem, der hører til den gode del af statistikken! Mange tusind knus

Anmeld

21. september 2010

otlitrom

Det gør mig ondt at læse!! Jeg håber det aller aller bedste for Jer, for hvor er det frygteligt når ens forældre bliver syge!!

Du må sige, hvis vi kan gøre noget herinde. Vi lytter gerne og kommer med opmuntrende ord!!

Sender de bedste tanker!

Anmeld

21. september 2010

ooo

Årh nej, søde dig, det er bare noget af det mest forfærdelige der kan ske, når dem man elsker bliver syge.

Jeg håber så meget at hun bliver helbredt, heldigvis mener jeg at de fleste der får beystkræft bliver erklæret raske igen. Jeg krydser fingrer for at hun er en af dem.

Mange fra mig.

Anmeld

21. september 2010

Anonym trådstarter

Lægerne har sagt, at hun SKAL blive rask igen, så det krydser vi fingrene for. Jeg håber, at de har ret. Jeg ka bare ikke bære, at hun skal så meget igennem, jeg vil bare have, at hun skal være rask. Alle jeg kender, som har haft kræft er døde af det, så jeg har ikke gode erfaringer med den dumme sygdom!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.