gult snask i øjenene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

Malene84

Eliza/lykke skriver:

Som de andre skriver - forkølelsen er gået over i tårekanalerne, fordi næsen er forbundet med øjet. Det har Elizabeth også. Lægen siger, det er helt normalt og det ikke er farligt og ikke kræver behandling.

du skal putte saltvanddråber i øjekrogen - behøver ikke at åbne øjet, bare drøp. Så tørrer du fra øjenkrogen og ud mod øret. Det er vigtigt, ellers får du betændelsen ind i øjet igen. Lægens ord.

Øv med den forkølelse.........................

JA!!! jeg sys de er for små!!! lad dem få deres første forkølelse osv når de kan tale og selv sige hvor det gør ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Eliza/lykke

Malene84 skriver:

JA!!! jeg sys de er for små!!! lad dem få deres første forkølelse osv når de kan tale og selv sige hvor det gør ondt

Ja - det er noget skidt, når de er så små

Men sådan vil det også være, hvis de er mænd ha ha ha

Anmeld

21. september 2010

Maja88

Malene84 skriver:

Når han græder kommer der også lidt frem  sys det er hårdt at se sit evig glade barn så pjævset

det kan jeg da godt forstå. Men altså hvis det ikke kommer sådan når han ikke græder og bare er vågen så er det heldigvis ikke øjenbetændelse.

God bedring med ham

Anmeld

21. september 2010

Malene84

Eliza/lykke skriver:

Ja - det er noget skidt, når de er så små

Men sådan vil det også være, hvis de er mænd ha ha ha

hahaha ja... jeg har tre små drengebørn herhjemme

Anmeld

21. september 2010

Eliza/lykke

Malene84 skriver:

hahaha ja... jeg har tre små drengebørn herhjemme

Hjælpppppppppppp 3 små drenge og en mand... ha ha ha

Jeg har en søn på 9 år og en mand  (og en lille pige på 4 mrd). Når drengene er syge... uha..... så er de døden nær... ha ha

Anmeld

21. september 2010

Malene84

Eliza/lykke skriver:

Hjælpppppppppppp 3 små drenge og en mand... ha ha ha

Jeg har en søn på 9 år og en mand  (og en lille pige på 4 mrd). Når drengene er syge... uha..... så er de døden nær... ha ha

haha nej rolig nu, det er min mand der er det 3. barn

Anmeld

21. september 2010

klmf

Hej

Saltvand er rigtig godt at tørre øjnene af med. Du kan lave dit eget - en halv liter kogt vand med 1 teskefuld salt, der bliver holdt koldt. Tør med en vatrondel, fra øjenkrogen og kun en gang med hver side af vattet, så du ikke tværer det mere ud

God bedring

Anmeld

21. september 2010

<3

Malene84 skriver:

aarrghhh som jeg skrev i morges er Villads vildt forkølet og mega pjævset, han sover det meste af dagen. Men nu er han lige vågnet med noget gulligt snask i øjnene!!! HVAD ER DET, OG HVAD GØR JEG VED DET!

mit google er nede i dag - så kan ikke selv hente svar!!!

Det er betændelse og du vasker det af med kold kamille te. Bare husk en vatrondel til hvert øje så du ikke smitter det andet øje. Og ikke dyppe de brugte vatrondellerne i kamilleteen

Anmeld

21. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså det råd vi fik og brugte med idun i sin tid, var at sprøjte babsemælk i øjnene Det renser og er ikke ubehageligt for bebse...

Anmeld

22. september 2010

MoarTil4

Malene84 skriver:

aarrghhh som jeg skrev i morges er Villads vildt forkølet og mega pjævset, han sover det meste af dagen. Men nu er han lige vågnet med noget gulligt snask i øjnene!!! HVAD ER DET, OG HVAD GØR JEG VED DET!

mit google er nede i dag - så kan ikke selv hente svar!!!

prøv at rense det med saltvandsdråber og vatrondeller, husk at bruge en ny ren side af vattet hvergang du aftørre. Dråberne kan du få på apoteket - de er i små ampuller. Koster omkring 40 kr.

Enten kan du dryppe direkte i øjet og tørre eller du kan dryppe på vattet og tørre.

Det hjælper med at rense øjet og kan måske holde betændelse væk hvis det bare er opstart til øjenbetændelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.