gult snask i øjenene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.732 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Malene84

aarrghhh som jeg skrev i morges er Villads vildt forkølet og mega pjævset, han sover det meste af dagen. Men nu er han lige vågnet med noget gulligt snask i øjnene!!! HVAD ER DET, OG HVAD GØR JEG VED DET!

mit google er nede i dag - så kan ikke selv hente svar!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Mette.

aarrghhh som jeg skrev i morges er Villads vildt forkølet og mega pjævset, han sover det meste af dagen. Men nu er han lige vågnet med noget gulligt snask i øjnene!!! HVAD ER DET, OG HVAD GØR JEG VED DET!

mit google er nede i dag - så kan ikke selv hente svar!!!

Det har Emilie også haft to gange. Vi fik afvide af lægen af små børns tårekanaler er meget små, så derfor får de nemt begyndende øjenbetændelse. Så længe øjet ikke er rødt, skal du blot tøre det gule væk med en ren stofble..

Efter et par dage forsvandt det her. Det blev aldrig værre end en smule og heller ingen røde øjne, så prøv det i første omgang. Hvis det ikke er bedre efter et par dage, så kontakt lægen.

- og selvfølgelig med et samme hvis det begynder at blive rødt.

Anmeld

21. september 2010

Sunflower

Nu har jeg ikke børn men tit øjenbetændelse... Så det er mit gæt, altså øjenbetændelse...???

Anmeld

21. september 2010

Maja88

kommer det igen efter kort tid når du har tørret det væk med en klud????

For hvis det kommer igen efter et lille stykke tid så er det øjenbetændelse og så skal i til lægen og have nogle dråber eller noget for det er smitsomt.

Anmeld

21. september 2010

Maja88

kommer det igen efter kort tid når du har tørret det væk med en klud????

For hvis det kommer igen efter et lille stykke tid så er det øjenbetændelse og så skal i til lægen og have nogle dråber eller noget for det er smitsomt.

Anmeld

21. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det lyder som øjenbetændelse (forkølelse der er gået i øjene). Jeg ville tage lidt  koldt kogt vand eller saltvandsdråber på et stykke vat og lige så forsigtigt tørre det væk.

God bedring med ham

Kh. Katja

Anmeld

21. september 2010

Malene84

taaak alle sammen!!! ja det kommer igen efter han har sovet!!

Anmeld

21. september 2010

Eliza/lykke

Som de andre skriver - forkølelsen er gået over i tårekanalerne, fordi næsen er forbundet med øjet. Det har Elizabeth også. Lægen siger, det er helt normalt og det ikke er farligt og ikke kræver behandling.

du skal putte saltvanddråber i øjekrogen - behøver ikke at åbne øjet, bare drøp. Så tørrer du fra øjenkrogen og ud mod øret. Det er vigtigt, ellers får du betændelsen ind i øjet igen. Lægens ord.

Øv med den forkølelse.........................

Anmeld

21. september 2010

Maja88

Malene84 skriver:

taaak alle sammen!!! ja det kommer igen efter han har sovet!!

kommer det kun igen når han har sovet???

Anmeld

21. september 2010

Malene84

Maja88 skriver:

kommer det kun igen når han har sovet???

Når han græder kommer der også lidt frem  sys det er hårdt at se sit evig glade barn så pjævset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.