kææææærlighed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

FamilenStorm

Skønt med en dejlig mand, der ved hvad han skal sige på de rigtige tidspunkter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvor sødt!!! Også guf for en ikke-gravid kæreste, skal jeg hilse og sige

Anmeld

21. september 2010

Lon1976

Tjuhl skriver:

Så kom Søren hjem fra arbæd igår og fortalte om en af hans kolleger der åbenbart lever i et åbent forhold, hvor hans kone så var kommet hjem en aften og havde fortalt, at den fister hun har set noget til ved siden af sin husbond, ham var hun altså blevet lidt forelsket i og nu ville hun skilles.

det havde Søren og ham kollegaen så snakket lidt om, og så havde kollegaen sagt, at hvis hun virkelig skred fra ham, så skulle han bare have en ny kone ASAP.

Vi grinede lidt, håhå, en ny kone med det samme, ikke bare en kæreste, men en KONE! og Søren sagde, at det var så svært for ham at sige noget i sådan en samtale, uden at han kom til at lyde som patriarken der mente at hans kone tilhørte ham, men at han slet slet ikke kunne forstå det med åbne forhold. Hvilket jeg så heldigvis heller ikke kan, så det passer jo fint sammen

Og så siger Søren "jeg har det bare sådan, at enten skal jeg være sammen med dig 100% og hele vejen eller også skal jeg være helt alene"...åh SUK!  det er guf for en højgravid hustru

Åh altså, hvor har du dog været heldig og finde sådan en mand - Mand med stort M.

Anmeld

21. september 2010

otlitrom

Nååååårh han er god ved dig. Du bliver rigtig "forkælet" Bjørnen opper sig til søde sms'er, og tager opvasken uden et kny.. Og det labber jeg også i mig som flødekager og kakao

Anmeld

21. september 2010

Willa's mor

Nice...

Anmeld

23. september 2010

line melias mor

åhhhh din mand lyder bare som den perfekte mand(hvis han da findes) helt ærligt så bliver jeg helt misundelig

Anmeld

23. september 2010

anna-jonas

Tjuhl skriver:

Så kom Søren hjem fra arbæd igår og fortalte om en af hans kolleger der åbenbart lever i et åbent forhold, hvor hans kone så var kommet hjem en aften og havde fortalt, at den fister hun har set noget til ved siden af sin husbond, ham var hun altså blevet lidt forelsket i og nu ville hun skilles.

det havde Søren og ham kollegaen så snakket lidt om, og så havde kollegaen sagt, at hvis hun virkelig skred fra ham, så skulle han bare have en ny kone ASAP.

Vi grinede lidt, håhå, en ny kone med det samme, ikke bare en kæreste, men en KONE! og Søren sagde, at det var så svært for ham at sige noget i sådan en samtale, uden at han kom til at lyde som patriarken der mente at hans kone tilhørte ham, men at han slet slet ikke kunne forstå det med åbne forhold. Hvilket jeg så heldigvis heller ikke kan, så det passer jo fint sammen

Og så siger Søren "jeg har det bare sådan, at enten skal jeg være sammen med dig 100% og hele vejen eller også skal jeg være helt alene"...åh SUK!  det er guf for en højgravid hustru

Ham Søren er sgi' ikke så tosset, hva'???

Jan og jeg har også lige haft snakken..............og vi er begge særdeles monogame, og kan slet ikke forstå de mennesker der går i swingerklub og har andre sexpartnere, selvom de er gift.

Men heldigvis er vi ikke alle ens..............

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.