kææææærlighed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.353 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. september 2010

oo

Så kom Søren hjem fra arbæd igår og fortalte om en af hans kolleger der åbenbart lever i et åbent forhold, hvor hans kone så var kommet hjem en aften og havde fortalt, at den fister hun har set noget til ved siden af sin husbond, ham var hun altså blevet lidt forelsket i og nu ville hun skilles.

det havde Søren og ham kollegaen så snakket lidt om, og så havde kollegaen sagt, at hvis hun virkelig skred fra ham, så skulle han bare have en ny kone ASAP.

Vi grinede lidt, håhå, en ny kone med det samme, ikke bare en kæreste, men en KONE! og Søren sagde, at det var så svært for ham at sige noget i sådan en samtale, uden at han kom til at lyde som patriarken der mente at hans kone tilhørte ham, men at han slet slet ikke kunne forstå det med åbne forhold. Hvilket jeg så heldigvis heller ikke kan, så det passer jo fint sammen

Og så siger Søren "jeg har det bare sådan, at enten skal jeg være sammen med dig 100% og hele vejen eller også skal jeg være helt alene"...åh SUK!  det er guf for en højgravid hustru

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

twinboys

Smiler hvor er din mand dog dejlig

Majbritt

Anmeld

21. september 2010

oo

twinboys skriver:

Smiler hvor er din mand dog dejlig

Majbritt

og man labber det i sig som flødekager og kakao 

Anmeld

21. september 2010

thildemus

Ja der har du godt nok fundet dig en dejlig mand

Anmeld

21. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ååååårhhh!!!

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

Søren forstår sgu lige at trykke på de rigtige knapper for tiden

Anmeld

21. september 2010

twinboys

Tjuhl skriver:

og man labber det i sig som flødekager og kakao 

Jeps hvis man ikke har fravalgt disse sager, som jeg prøver på for tiden...

Kostomlægning synes ikke helt at fungere med disse sager...

Øv også...

Majbritt

Anmeld

21. september 2010

oo

Baagøe skriver:

Søren forstår sgu lige at trykke på de rigtige knapper for tiden

jæs, han lægger all in på kærligheden lige nu (jeg har en fornemmelse af at det er for at kunne sige "tænk på hvor SØD jeg er mod dig!" når jeg lige om lidt og med veer råber ad ham )

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

Tjuhl skriver:

jæs, han lægger all in på kærligheden lige nu (jeg har en fornemmelse af at det er for at kunne sige "tænk på hvor SØD jeg er mod dig!" når jeg lige om lidt og med veer råber ad ham )

LOL Du har slet ikke overskud til at råbe, når de har veer, da du skal bruge al din energi på vejrtrækning mm.

Anmeld

21. september 2010

AnneBJ

Det er altså lidt af en supermand du har dig der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.