alder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

tinasmor

Hvor gammel er du selv. Jeg tror personligt ikke, jeg ville være interesseret i en på 20 år med den alder jeg har nu. Men var jeg 25 år, havde det nok ikke den store forskel. Jeg tror mere det har noget at gøre med, at hvis jeg mødte en på 20 år ville jeg sikre mig, om vi ønskede det samme. Er du forekempel klar til at stifte familie og han ikke var. Eller du havde et lille barn og han måske efter et stykke tid ikke rigtig gad "lege" familie osv. Så jeg tror mere end noget andet at det kommer an på, om man har de samme drømme og ønsker omkrring livet, og det er på trods af alder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

BinaMor

manden min er 37..

jeg er 24..

hold da op et ramaskrig der var da vi fandt sammen for 6 år siden men forstår det godt nu

min ældeste papdatter er 18 men det er ikke noget vi tænker over. vi passer sammen så alderen ignorere vi..

Anmeld

21. september 2010

Lotus86

skoust skriver:

ja jeg har jo fået en kæreste på 20 men jeg tænker på alderen.. hvad synes i? betyder alder noget?

Jeg kan se du kun selv er 23, og så synes jeg da slet ikke det betyder noget at din kæreste "kun" er 20

Anmeld

21. september 2010

SussieThyssen

En 20 årig kan være mere voksen end en 40 årig og modsat.
Hvis man passer sammen, så er det totalt ligegyldigt med alderen.
I min familie var og er der store aldersforskelle, og det er der ingen der tænker en dyt over og vi har heller aldrig gjort det.
Tag nu min faster og onkel. Der var der 21 år, min onkel vær ældst.
Min fars moster og onkel, der var der 19 år og der var det min fars moster der var ældst.
Hos min far og mor var der 15 år, min far var ældst og hos mig og min mand, der er jeg ældst med hele 13 år.
Men vi elsker hinanden og er fløjtende ligeglade med forskellen, og sådan var det også hos mine forgængere.
Finder man sin "mate" så er det sådan det er.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

skoust skriver:

ja jeg har jo fået en kæreste på 20 men jeg tænker på alderen.. hvad synes i? betyder alder noget?

Se også denne tråd...
https://www.baby.dk/debat/32633pi1/parforhold/aldersforskel---.aspx

Anmeld

21. september 2010

B&J

nope alderen betyder ikke en dyt det gør kærligheden og bare man har det godt sammen jeg er jo 23 og min kæreste 34  

Anmeld

21. september 2010

Koen.

Synes ikke man kan sætte tal på kærlighed Jeg er 20 og min forlovede 32

Anmeld

21. september 2010

merichs

Det er godt med noget ungt kød  Ej så længe man har det godt sammen og er det samme sted i livet er alderen uden betydning. Min kæreste er 3 mdr yngre end mig og vi har det dejligt sammen og er eninge om hvor vi står og hvad vi vil med livet

Anmeld

21. september 2010

Missi

gabriellasmor skriver:

manden min er 37..

jeg er 24..

hold da op et ramaskrig der var da vi fandt sammen for 6 år siden men forstår det godt nu

min ældeste papdatter er 18 men det er ikke noget vi tænker over. vi passer sammen så alderen ignorere vi..

haha hvor morsomt - de eneste der dog rynkede på næsen over aldersforskælden var min svigermor ( men hun er osse noget for sig selv

Jeg er 23 min kæreste er 35 og har en bonus datter på 17

Alder betyder ikke en disse, så længe man kan få det til at fungere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.