alder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. september 2010

skoust

ja jeg har jo fået en kæreste på 20 men jeg tænker på alderen.. hvad synes i? betyder alder noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Low

skoust skriver:

ja jeg har jo fået en kæreste på 20 men jeg tænker på alderen.. hvad synes i? betyder alder noget?

Nej det synes jeg ikke. Jo hvis det er et barn og en voksen der er sammen men ellers ikke. Der er 16 år imellem mine forældre. Jeg er selv 20 og min søns far er 27 år . De skal ikke være 12 år gamle børn som er sammen med en på 30 år

Anmeld

21. september 2010

bonnie81

hejsa

jeg er 29 og min kæreste er 26 og der er ingen problemer der

Anmeld

21. september 2010

Svei

Jeg tror godt alder kan have en betydning....men om det har kommer jo an på den enkelte og dennes partner...em er man, hvad har man oplevet, hvor er man på vej hen og hvad ønsker man af sin mand.

Jeg er selv 35 år og har kærestet en mand på 25 år og jeg ved bare at dem over 30 år ikke siger mig noget som helst...det jeg søger af en mand kan de yngre mænd bedst give mig.

Anmeld

21. september 2010

twinboys

Nej kærlighed har ingen alder.... Men igen barn /voksen er for ulækkert...

og så er der jo stor forskel på om man er 15år og sammen med en på 30år eller man er 30år og sammen med en på 45år...

Majbritt

Anmeld

21. september 2010

Silas&Mille

Low skriver:

Nej det synes jeg ikke. Jo hvis det er et barn og en voksen der er sammen men ellers ikke. Der er 16 år imellem mine forældre. Jeg er selv 20 og min søns far er 27 år . De skal ikke være 12 år gamle børn som er sammen med en på 30 år

Præcis.

Der er grænser når det kommer til 'børn' (jeg mener det er under 18) der er sammen med nogen der er 10+ år ældre.

Min kæreste er et år yngre end mig, og vi venter vores første barn sammen

Så nej alder betyder intet !!!

Anmeld

21. september 2010

oo

næææh, det behøver da slet ikke betyde noget!

men når jeg tænker "en kæreste på 20", så tænker jeg på, at min lillebror er 22 og jeg ville sgu skyde hjernen ud på mig selv hvis jeg havde en kæreste som ham

Anmeld

21. september 2010

NatasjaL

jeg synes det kommer an på så meget.

da mine børns far og jeg, var gået fra hinanden i 2 måneder for 1  ½ siden, var han sammen med en på 14, og han var 18, syns det var så uacceptabelt når man har en datter?! men det var selvfølgelig bare min mening, hvis de bare blevet sammen havde jeg aldrig accepteret det. men han blev heldigvis klogere og efter 1 måned var de ikk sammen mere siden da har vi også fået en dejlig søn <3

og så har jeg lige en anden ting også, min far er 39 og kommer sammen med min tidligere bedste veninde på 22, det syns jeg heller ikke er helt okay? har ihvertfald ikke kunne accpetere det før nu, lidt over et år senere.

Anmeld

21. september 2010

Pia.

Nej jeg syntes ikke alder betyder noget.. Nogen kvinder er til yngre mænd - jeg selv personligt vil gerne have dem en del ældre.. Og heldigvis er vi alle så forskellige så der gerne skulle ende med at være en til os alle....

Nyd kærligheden

Anmeld

21. september 2010

Mor-til-asta-09

skoust skriver:

Alderen betyder absolut IKKE noget.. Kærligheden er jo vigtigst, og hvis den er der for en der er 10 år yngre eller ældre.. så er det jo fuldstændig ligemeget...

Dejligt du har fået dig en kæreste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.