skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

Happiness

Babyklar skriver:

var os gået helt amok , - man brude ku stole på en gammel veninde.. Hmm . ¨kram til dig

Tak for krammeren.

Ja så meget for en gammel veninde. Hun kommer til at kæmpe for at få tilliden op igen! Har været hidsig hele dagen, det ødelagde mit ellers gode humør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Pige2009

MaybeMe skriver:

Tror også det vare længe før jeg kan stole på hende igen.

Ringer til hende imorgen og fortæller mine følelser. Hun burde jo bare vide bedre, når hun selv lige har været gravid, og også først fortalte det sent til folk.

Håber bare ikke at folk sladre for meget, så vores foældre også høre om det. Men indtil videre har vi tænkt os at benægte det. For gider ikke høre på alles "nååå... er der sket noget nyt..."

Sådan havde jeg også klart valgt at gøre

Anmeld

22. september 2010

SoffiLine

MaybeMe skriver:

Hun får også den kolde skulder i et stykke tid. Og så mp hun høre fra andre, den dag jeg blir gravid.

Tak for krammeren. Det varmer!

Det var så lidt

Anmeld

22. september 2010

Moar2011

MaybeMe skriver:

Tak for krammeren.

Ja så meget for en gammel veninde. Hun kommer til at kæmpe for at få tilliden op igen! Har været hidsig hele dagen, det ødelagde mit ellers gode humør

- det kan jeg i den grad godt forstå.

nu det jo ikk ligefrem hemmeligt mere :s

Anmeld

22. september 2010

Shibby

Tilliden er væk nu. Hvad skal du bruge en veninde som hende til

Vi har fortalt at vi prøver til familie og venner,dem vi ikk er tæt på har læst det på nettet. Syntes ikke det gør noget at folk hepper på at der sker noget. I tilfælde af at vi blir gravide og at det går galt,-så har vi deres forståelse og accept fra starten af. For mig/os er det en lettelse at folk ved det

Anmeld

23. september 2010

Happiness

Shibby skriver:

Tilliden er væk nu. Hvad skal du bruge en veninde som hende til

Vi har fortalt at vi prøver til familie og venner,dem vi ikk er tæt på har læst det på nettet. Syntes ikke det gør noget at folk hepper på at der sker noget. I tilfælde af at vi blir gravide og at det går galt,-så har vi deres forståelse og accept fra starten af. For mig/os er det en lettelse at folk ved det

Det er self. rigtigt nok. Men det er bare så øv, når vi nu havde aftalt at folk ikke skulle vide det.

Men så kan jeg lære det?! Det er ikke hende jeg betror mig til igen. Hun kunne ikke se hun havde gjort noget galt???

Så nu er hun lagt på is!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.