skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.351 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Happiness

Har lige brug for at komme af med en frustration!

Kæresten og jeg var enige om at det kun er få der skal vide, at vi prøver at blive gravide.

Snakker så med en gammel veninde, som lige har født, for ligesom om at komme af med en masse tanker og spørgsmål. Fortæller hende så at vi forsøger at blive gravide, men at det altså er "tys tys", da jeg ikke gider at alle spørger ind til det. Det siger hun så hun godt kan forstå, og lover ik at sige det videre.

Nu får jeg så en besked fra kæresten, om jeg har fortalt "biiib" det. Det siger jeg så ja til, og gav mine grunde.

Han siger så at hun har fortalt det videre, og nu ved en stor del af hans vennekreds det! (hun er veninde med 1 af hans venner). Og tænker bare, hvem hun ellers har sagt det til ?!

Det er bare mød irriterende! Nu kan jeg så regne med at blive spurgt ind til det, hver gang vi ses ØV!

Er bare så skuffet over hende! Lige nu er jeg så vred, havde jo regnet med hendes fortolighed!

Venter lige en dag eller 2 med at konfrontere hende, da jeg er al for gal nu. Men aarrgggarrrr!!!!!!

Skulle bare lige af med det, så jeg ikke rasser for meget indvendigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Silas&Mille

MaybeMe skriver:

Har lige brug for at komme af med en frustration!

Kæresten og jeg var enige om at det kun er få der skal vide, at vi prøver at blive gravide.

Snakker så med en gammel veninde, som lige har født, for ligesom om at komme af med en masse tanker og spørgsmål. Fortæller hende så at vi forsøger at blive gravide, men at det altså er "tys tys", da jeg ikke gider at alle spørger ind til det. Det siger hun så hun godt kan forstå, og lover ik at sige det videre.

Nu får jeg så en besked fra kæresten, om jeg har fortalt "biiib" det. Det siger jeg så ja til, og gav mine grunde.

Han siger så at hun har fortalt det videre, og nu ved en stor del af hans vennekreds det! (hun er veninde med 1 af hans venner). Og tænker bare, hvem hun ellers har sagt det til ?!

Det er bare mød irriterende! Nu kan jeg så regne med at blive spurgt ind til det, hver gang vi ses ØV!

Er bare så skuffet over hende! Lige nu er jeg så vred, havde jo regnet med hendes fortolighed!

Venter lige en dag eller 2 med at konfrontere hende, da jeg er al for gal nu. Men aarrgggarrrr!!!!!!

Skulle bare lige af med det, så jeg ikke rasser for meget indvendigt!

Undskyld mig... Men sikke da en BI***!!!

Ja så ved du da hvor du har hende og at det ikke er hende du skal dele tanker og følelser med.

til dig...

Anmeld

21. september 2010

Frk.S

Nå, jamen så ved du jo at du ikke kan stole på hende.

Det kan hun da ikke være bekendt. Jeg var godt nok blevet MEGET vred, hvis det var min veninde der var så latterlig!

Anmeld

21. september 2010

SoffiLine

Først en  til dig.

Forstår sgu godt du er skuffet over hende, det er jo ikke ligefrem den måde man regner med ens veninde/r er på!

Men hun har lige bevist du ikke kan stole på hende. Synes det er virkelig træls for dig & håber hun har en rigtig dårlig smag i munden. 

Havde det været en af mine veninder der havde gjort sådan, var hun blevet lagt på is, indtil jeg igen ville snakke med hende. Men har svært ved at stole på folk igen, når de laver den slags numre, så sikkert ikke en jeg ville tale med igen, hvertfald ikk som før

Men håber du/i finder ud af det 

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

Hvor er det dårligt af hende Sikke en veninde...

Håber du får konfronteret hende, så I hurtigt kan få det ud af verden, selvom det har store konsekvenser for din kæreste og dig

K.h. Linda

Anmeld

21. september 2010

Moar2011

var os gået helt amok , - man brude ku stole på en gammel veninde.. Hmm . ¨kram til dig

Anmeld

21. september 2010

Happiness

MoriSverige skriver:

Undskyld mig... Men sikke da en BI***!!!

Ja så ved du da hvor du har hende og at det ikke er hende du skal dele tanker og følelser med.

til dig...

Det var også mit ordforråd, da jeg hørte det. Synes virkelig det var tarveligt gjort!

Anmeld

21. september 2010

Happiness

Frk.S skriver:

Nå, jamen så ved du jo at du ikke kan stole på hende.

Det kan hun da ikke være bekendt. Jeg var godt nok blevet MEGET vred, hvis det var min veninde der var så latterlig!

Nemlig. Det er ikke hende jeg ringer til den dag jeg faktisk er gravid!

Blev sgu også rigtig ked af det, da jeg havde håbet det også kom som en overraskelse fra os.

Anmeld

21. september 2010

Happiness

SoffiLine skriver:

Først en  til dig.

Forstår sgu godt du er skuffet over hende, det er jo ikke ligefrem den måde man regner med ens veninde/r er på!

Men hun har lige bevist du ikke kan stole på hende. Synes det er virkelig træls for dig & håber hun har en rigtig dårlig smag i munden. 

Havde det været en af mine veninder der havde gjort sådan, var hun blevet lagt på is, indtil jeg igen ville snakke med hende. Men har svært ved at stole på folk igen, når de laver den slags numre, så sikkert ikke en jeg ville tale med igen, hvertfald ikk som før

Men håber du/i finder ud af det 

Hun får også den kolde skulder i et stykke tid. Og så mp hun høre fra andre, den dag jeg blir gravid.

Tak for krammeren. Det varmer!

Anmeld

21. september 2010

Happiness

Baagøe skriver:

Hvor er det dårligt af hende Sikke en veninde...

Håber du får konfronteret hende, så I hurtigt kan få det ud af verden, selvom det har store konsekvenser for din kæreste og dig

K.h. Linda

Tror også det vare længe før jeg kan stole på hende igen.

Ringer til hende imorgen og fortæller mine følelser. Hun burde jo bare vide bedre, når hun selv lige har været gravid, og også først fortalte det sent til folk.

Håber bare ikke at folk sladre for meget, så vores foældre også høre om det. Men indtil videre har vi tænkt os at benægte det. For gider ikke høre på alles "nååå... er der sket noget nyt..."

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.