Tommee timmee sutteflasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

Mariekjellerup

Tdittmann skriver:

Jeg bruger NUK sutteflasker og på sutterne er der ventil. Ventilen skal vendes opad.

Er den sut du bruger til flasken anatomisk eller rund?

Sutteflaskerne fra NUK er i glas og på dem står der anti-kolik, dvs. at de næsten ingen luft sluger.

Anders spiser Allomin og Bevauis MME

ved ikke lige de er runde ligesom ens brystvorte..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Ni-ko-li-ne

Mariekjellerup skriver:

okay er det nogle dråber man kan købe i håndkøb?

ja på apoteket... men tag en snak med lægen først... der står nemli på flasken at de først må bruges fra 2 år mener jeg.... så doseringen til sådan en lille een er lidt en anden:0)

mener vi gav 10 dråber på en lille ske med lidt MME 15 min før hvert måltid

Anmeld

21. september 2010

Tdittmann

Mariekjellerup skriver:

ved ikke lige de er runde ligesom ens brystvorte..

jeg vil stadig mene at ventilen skal vende opad

Anmeld

21. september 2010

Mariekjellerup

Ni-ko-li-ne skriver:

ja på apoteket... men tag en snak med lægen først... der står nemli på flasken at de først må bruges fra 2 år mener jeg.... så doseringen til sådan en lille een er lidt en anden:0)

mener vi gav 10 dråber på en lille ske med lidt MME 15 min før hvert måltid

okay må lige hører lægen om det..

men aner ikke om det gør ondt på hende.. kan sagtens trøste hende når hun græder..

Anmeld

21. september 2010

loppen82

Her var det sp der anbefalde at vi brugte mylicon dråber vi puttede 15 dråber på en ske og gav hende.

Ja vi lavede flasker til 1 døgn ad gangen m pulveret. Min sp fortalte at pulveret er bedst når de er små.

Anmeld

21. september 2010

Mariekjellerup

Tdittmann skriver:

jeg vil stadig mene at ventilen skal vende opad

opad kan den så fliter luften ud ad mælken?

Anmeld

21. september 2010

Ni-ko-li-ne

Mariekjellerup skriver:

okay må lige hører lægen om det..

men aner ikke om det gør ondt på hende.. kan sagtens trøste hende når hun græder..

det skide svært.... de skrigeture vores datter fik var rigtig slemme men varede "kun" 2 - 3 timer og derfor kunne man ikke kalde det kolik... hun kunne ikke trøstes....

kan hun bøvse efter et måltid?

det oplevede vi nemli at vores datter ikke kunne med Avent flaskerne, men med MAM var det super let at få hende til at bøvse

Anmeld

21. september 2010

Mariekjellerup

loppen82 skriver:

Her var det sp der anbefalde at vi brugte mylicon dråber vi puttede 15 dråber på en ske og gav hende.

Ja vi lavede flasker til 1 døgn ad gangen m pulveret. Min sp fortalte at pulveret er bedst når de er små.

okay tror jeg skal ud og have købt pulver og dråber og se om det kan hjælpe hende

Anmeld

21. september 2010

loppen82

Ved mam flaskerne er det ingenting der ska vende opad der ska du bare gi hende flasken så klare ventilen i bunden af flasken resten.

Ventilen i bunden kan også skrues af så den er MEGET nemmere at rengøre end de lange flasker der er ud i et.

Og køb endelig bare én mam flaske og prøv den... er sikker på du blir glad for den.

Anmeld

21. september 2010

Mariekjellerup

Ni-ko-li-ne skriver:

det skide svært.... de skrigeture vores datter fik var rigtig slemme men varede "kun" 2 - 3 timer og derfor kunne man ikke kalde det kolik... hun kunne ikke trøstes....

kan hun bøvse efter et måltid?

det oplevede vi nemli at vores datter ikke kunne med Avent flaskerne, men med MAM var det super let at få hende til at bøvse

ja det er rigtig svært.. men hun græder hver gang hun har spist, men kan godt trøste hende..  hun har nemt ved at bøvse og prutter rigtig meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.