Tommee timmee sutteflasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.669 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Mariekjellerup

Hej alle sammen..

jeg bruger Tommee timmee sutteflasker, min datter har meget luft i maven, og ved ikke om det kan være dem der gør det? er det ikke rigtig at den der ventil skal vende ned ved barnes hage?

Jeg bruger også arla baby mælk, er der andre der har gode eller dårlig erfaringer med det? og hvis der er nogen som har noget godt MME vil jeg gerne hører hvad det er for noget.. håber i kan hjælpe mig.

Knus marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Pige2009

Jeg har brugt MAM sutteflasker til Laura, da de er konstrueret således, at der ikke skabes vakuum i flasken, så barnet ikke sluger luft

Anmeld

21. september 2010

kitra

Min datter vil ikke bruge andet end de sutteflasker. Hun vil heller ikke bruge ander sutter end de runde. Jeg har aldrig tænkt på hvordan flasken skal vende og hun har ikke døjet med luft i maven. Jeg bruger allomin pulver og baby mælk når vi skal nogen steder det fungerer fint for Emma.

Anmeld

21. september 2010

loppen82

Hejsa.

Her brugte vi MAM sutteflasker som min sp anbefalede for at mindske luft i maven. De har en ventil i bunden der forhindre de sluger for meget luft.

I starten brugte vi allomin men skiftede hurtigt til nan og det hjalp på hendes maveproblemer.
Hvor gammel er hun?

Anmeld

21. september 2010

Mariekjellerup

loppen82 skriver:

Hejsa.

Her brugte vi MAM sutteflasker som min sp anbefalede for at mindske luft i maven. De har en ventil i bunden der forhindre de sluger for meget luft.

I starten brugte vi allomin men skiftede hurtigt til nan og det hjalp på hendes maveproblemer.
Hvor gammel er hun?

Hun er 4 uger i dag, og syns hun døjer meget med luft i maven, og hun har nogle skrige ture, men hun græder ikke hvis hun prutter så ved ikke helt om det gør ondt i maven eller ?

Anmeld

21. september 2010

loppen82

min sp anbefalde at jeg først brugte babymælk da hun var 3 mdr gammel.

Vi brugte nan1 og det hjalp på hendes maveproblemer. Her græd hun en del.

Du kan os købe mylicon dråber de hjælper og mod luft i maven, dem brugte vi.

Vi skiftede sutteflaske til MAM flaske (avent sutterne passer i), skiftede til nan1 og brugte mylicon dråber og efter ca 2 dage hjalp det.

Anmeld

21. september 2010

Tdittmann

Jeg bruger NUK sutteflasker og på sutterne er der ventil. Ventilen skal vendes opad.

Er den sut du bruger til flasken anatomisk eller rund?

Sutteflaskerne fra NUK er i glas og på dem står der anti-kolik, dvs. at de næsten ingen luft sluger.

Anders spiser Allomin og Bevauis MME

Anmeld

21. september 2010

Ni-ko-li-ne

vi brugte Avent og vores datter fik meget luft i maven... og fik ret ondt og deraf kom der skrigeture.... hver dag...

vi skiftede flasker til MAM, det tog lidt træning da tutten er en anden og så gik vi fra Allomin over til NAN... derefter fik vi nogle mylicon dråber som vi brugte og efter en måneds tid var det hele rigtig godt igen

Anmeld

21. september 2010

Mariekjellerup

loppen82 skriver:

min sp anbefalde at jeg først brugte babymælk da hun var 3 mdr gammel.

Vi brugte nan1 og det hjalp på hendes maveproblemer. Her græd hun en del.

Du kan os købe mylicon dråber de hjælper og mod luft i maven, dem brugte vi.

Vi skiftede sutteflaske til MAM flaske (avent sutterne passer i), skiftede til nan1 og brugte mylicon dråber og efter ca 2 dage hjalp det.

hvorfor først når de er 3 mdr gammel?

når du laver det der nan laver du så til en hel dag ad gangen?

Anmeld

21. september 2010

Mariekjellerup

Ni-ko-li-ne skriver:

vi brugte Avent og vores datter fik meget luft i maven... og fik ret ondt og deraf kom der skrigeture.... hver dag...

vi skiftede flasker til MAM, det tog lidt træning da tutten er en anden og så gik vi fra Allomin over til NAN... derefter fik vi nogle mylicon dråber som vi brugte og efter en måneds tid var det hele rigtig godt igen

okay er det nogle dråber man kan købe i håndkøb?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.