hvornår klapvogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

mor-til-vanessa

serinasmor skriver:

ikke alle klapvogne kan lægges HELT ned ... vores kan fx ikke .. den bliver noget skrå .... så derfor er anbefalingerne at de skal kunne sidde selv ..

og indtrykkene ... jeg kan selv se på min pige at efter 20 min i skoven eller i parken har hun fået indtryk nok og kigger hellere ned på sine tæer end ud på træerne .... tænker at det ville blive endnu værre i byen med billarm tonsvis af reklamer og masser af mennesker ....helst vil hun efter 20 min op og putte ved mor .. det bliver self bedre løbende som hun bliver ældre

jamen det tro jeg er meget forskelligt fra børn til børn. de har jo allerede en personlighed. ligesom nogle vokse heller ikke kan det der med at der sker for mange ting.

vi har i hver fald altid brugt klapvogn og det sagde de også i ønskebørn ikke var noget problem. vanessa har altid godt kunne lide at følge med i ting omkring sig og hun sad med en pude i ryggen da hun var 3mdr ( altså ikke en hel dag ) så hun kunne se lidt. jeg synes også det er synd hvis de bare skal ligge og kigge op i luften når man er ude og gå hvis de er vågne.

men det er jo forskelligt, man kan jo selv mærke på ens barn hvad det bedst kan lide og så er det jo bare det man skal gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Vingummien

Emil var 1½ da han fik klapvogn, vi tog lige en kold tid med inden han fik den

Så længe barnet kan være i barnevognen, så er det jo ik nødvendigt, syntes jeg ik.

Anmeld

21. september 2010

<3

serinasmor skriver:

ikke alle klapvogne kan lægges HELT ned ... vores kan fx ikke .. den bliver noget skrå .... så derfor er anbefalingerne at de skal kunne sidde selv ..

og indtrykkene ... jeg kan selv se på min pige at efter 20 min i skoven eller i parken har hun fået indtryk nok og kigger hellere ned på sine tæer end ud på træerne .... tænker at det ville blive endnu værre i byen med billarm tonsvis af reklamer og masser af mennesker ....helst vil hun efter 20 min op og putte ved mor .. det bliver self bedre løbende som hun bliver ældre

jep gåturene er for morens skyld ikke for babyen

Anmeld

21. september 2010

millesofie

tb skriver:

Hej med jer alle

Nu har vi snakket en del herhjemme om køb af klapvogn og hvornår vi skal ud og kigge.. Men jeg kan simpelthen ikke huske hvornår min den store fik klapvogn..

Hvad med jeres, hvornår købte i klapvogn?? Nu går vi jo vinteren i møde.. Venter man så til foråret??

Sille er lige blevet 3 måneder..

Knus Tina

jeg vil sige over et år og især nu med vinter og det hel, der kommer jo nok også noget sygdom og så er det rarest at lægge dem i en barnevogn hvor der er minimal vind 

jeg har en barnevogn til tinke men ja jeg lage jo ud med at købe en stokke xplory med liggedel

Anmeld

21. september 2010

tb

Tak for jeres svar allesammen

Ja, jeg tænker nu os det bliver til foråret hun får én.. For den bliver jo os mest brugt til når man er på tur og sådan.. Og det er jo ret begrænset hvor meget man er det om vinteren.. Og skal hun ud og sove, så vil jeg da os helt klart lægge hende i barnevognen..

Anmeld

22. september 2010

LC

Min datter der 9mdr. vi bruger klapvogn rigtig meget, og har gjordt det sidne hun var 6-7 mdr.

Vi har sådan en sovepose fra ticket to heaven hvor selen kan gå igennem, så hun ligge ude og sover til middag i den, når hun er hjemme,  fordi hendes barnevogn altid står hos hendes dagplejemor.

Men det kommer and på hvilken en man køber, vi har også en hvor man ikke kan ligge den helt ned, så hun er tvunget til at sidde op, den bruger vi ikke så meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.