hvornår klapvogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. september 2010

tb

Hej med jer alle

Nu har vi snakket en del herhjemme om køb af klapvogn og hvornår vi skal ud og kigge.. Men jeg kan simpelthen ikke huske hvornår min den store fik klapvogn..

Hvad med jeres, hvornår købte i klapvogn?? Nu går vi jo vinteren i møde.. Venter man så til foråret??

Sille er lige blevet 3 måneder..

Knus Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

serinasmor

vi fik vores for 1½ måneds tid siden ...ville egentlig slet ikke have klapvogn men svigermor insisterede .... den har da været i brug 3 gange eller så .. men hun ser godt nok lille ud i den ....serina er 8½ mdr... jeg tror også vi kommer til at bruge til vinter da den har overlæder ... så kommer hun bare i flyverdragt nede i den

man må først bruge klapvogn når barnet sidder selv uden støtte ... men du skal stadig passe på at de ikke får for mange indtryk ...

Anmeld

21. september 2010

B&J

tb skriver:

Hej med jer alle

Nu har vi snakket en del herhjemme om køb af klapvogn og hvornår vi skal ud og kigge.. Men jeg kan simpelthen ikke huske hvornår min den store fik klapvogn..

Hvad med jeres, hvornår købte i klapvogn?? Nu går vi jo vinteren i møde.. Venter man så til foråret??

Knus Tina

en da daniel var 5mdr og nu er han 6mdr dengang kunne han sidde side selv men den kan jo ligge ned så det er jo godt og nu kan han side selv så nu kan han jo også side der i selv i klapvognen

Anmeld

21. september 2010

tb

serinasmor skriver:

vi fik vores for 1½ måneds tid siden ...ville egentlig slet ikke have klapvogn men svigermor insisterede .... den har da været i brug 3 gange eller så .. men hun ser godt nok lille ud i den ....serina er 8½ mdr... jeg tror også vi kommer til at bruge til vinter da den har overlæder ... så kommer hun bare i flyverdragt nede i den

man må først bruge klapvogn når barnet sidder selv uden støtte ... men du skal stadig passe på at de ikke får for mange indtryk ...

så vil det jo os passe fint hvis vi køber en til foråret, omkring marts eller sådan.. der vil hun være 9 måneder..

Anmeld

21. september 2010

Fru.Ø

Vi brugte vores fra nyfødt med en lift i,til shoppeture

Men da de kom ud af liften og selv skulle sidde i klapvognen var de vel 6-7 mdr. Kom en dyne i ryggen,så de lagde godt og blødt.

Hvis man kigger på fx. Emmaljungas klavogne står der fra 6mdr.+

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

Laura sad i klapvogn fra hun var ca. 8 mdr., og her til vinter vil vi bruge den med voksiposen, hvis vi bare skal et smut ind til byen eller lign.

Anmeld

21. september 2010

Ida.

Annika var 8-9 mdr, da vi købte klapvogn - indtil da brugte vi bare barnevognen...

Anmeld

21. september 2010

mor-til-vanessa

tb skriver:

Hej med jer alle

Knus Tina

vi har altid kun brugt klapvogn og vanessa blev født i december. det har aldrig været noget problem med kulde osv.

Anmeld

21. september 2010

mor-til-vanessa

serinasmor skriver:

man mener du med man skal passe på de ikke får for mange indtryk?????

vi har altid brugt klapvogn og det har aldrig været noget problem.

den kan jo også ligges helt ned, så de behøver jo ikke kunne sidde bare fordi det er en klapvogn

knus

Anmeld

21. september 2010

serinasmor

mor-til-vanessa skriver:

man mener du med man skal passe på de ikke får for mange indtryk?????

vi har altid brugt klapvogn og det har aldrig været noget problem.

den kan jo også ligges helt ned, så de behøver jo ikke kunne sidde bare fordi det er en klapvogn

knus

ikke alle klapvogne kan lægges HELT ned ... vores kan fx ikke .. den bliver noget skrå .... så derfor er anbefalingerne at de skal kunne sidde selv ..

og indtrykkene ... jeg kan selv se på min pige at efter 20 min i skoven eller i parken har hun fået indtryk nok og kigger hellere ned på sine tæer end ud på træerne .... tænker at det ville blive endnu værre i byen med billarm tonsvis af reklamer og masser af mennesker ....helst vil hun efter 20 min op og putte ved mor .. det bliver self bedre løbende som hun bliver ældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.