Amalie's nye show!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

kitra

Jeg skal bare se det. Amalie er mit nye idol hehe or not. Men jeg må simpelthen se det hun er sku da underholdende med de dumme ting hun kan sige uden at tænke videre over det. Jeg har også set et par sæsoner af paradise hotel jeg synes det er så grineren at folk vil udstille sig på den måde det er god underholdning for mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

A.

hvornår kommer det+?

Anmeld

21. september 2010

kitra

Det starter imorgen kl 21 på tv3

Anmeld

21. september 2010

Mor-til-asta-09

MUST SEE..

Kan da kun blive ligeså sjovt som paradis.. haha

Anmeld

21. september 2010

JulieE

Loa skriver:

Skal under ingen omstændigheder se det......

Hun virker simpelthen så talentløs og stupid......

I det hele taget syntes jeg det er plat at der skal malkes løs på den smule "fame" de unge mennesker får i reality shows, som feks. paradise hotel.... Syntes egentlig det er lidt trist at det signalere til unge mennesker at hvis du vil have en karriere på tv, så meld dig til et program hvor du mister alt selvrespekt og knalder for åben skærm.....

Men måske jeg bare er lidt sippet

I såfald er jeg også sippet!! Jeg kan erklaære mig enig

KH Julie -som nok ender med at se en-eller-anden mærkelig dolumentar om Stalin el. lign

Anmeld

21. september 2010

klmf

Hvem dælen er Amalie?? Og hvad kan hun siden vi skal se hende??

Anmeld

21. september 2010

tinasmor

Jeg kunne forestille mig at målgruppen er fra 17 - 26 år eller sådan noget. (groft sat op) det er ikke noget jeg selv gad bruge tid på overhoved. Jeg har set nogle for-reklamer til det, og det er selvfølgelig meget svært at dømme ud fra få sekunders klip, men der lignede det faktisk at hende pigens mor var lige så interesseret i sine 15 min of fame.

Anmeld

21. september 2010

Snefnug1984

TV3 må jo tydligvis IKKE have andet at sende!!!

Anmeld

21. september 2010

Chalala85

Loa skriver:

Skal under ingen omstændigheder se det......

Hun virker simpelthen så talentløs og stupid......

I det hele taget syntes jeg det er plat at der skal malkes løs på den smule "fame" de unge mennesker får i reality shows, som feks. paradise hotel.... Syntes egentlig det er lidt trist at det signalere til unge mennesker at hvis du vil have en karriere på tv, så meld dig til et program hvor du mister alt selvrespekt og knalder for åben skærm.....

Men måske jeg bare er lidt sippet

Jeg er helt enig her for mig er hun og ikke særlig skarp hehe

Anmeld

21. september 2010

JordbærBlomst skriver:

TV3 må jo tydligvis IKKE have andet at sende!!!

Jo, jo.. Der er da Robinson for 37. gang!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.