Amalie's nye show!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal du se Amalies verden?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.135 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Hey Piger!

Så lige reklamer for det nye program med Amalie! http://tv3.dk/amaliesverden/

Skal I se det? Eller er I ved at ha fået nok af hende?  Jeg tror jeg skal se et afsnit eller to.. Synes altid man får fed griner over hende!! Hun er sq god underholdning!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

mor_sabina

Jeg har ondt af den pige, synes hun bliver udstillet rigtig uheldigt, og jeg håber egentlig at se noget mere positivt. Men synes hun er så sej hun forholder sig til det og kæmper imod. Klippet hvor veninden spørger til rygterne med seebach og hu siger der går sgu rygter om mig og julemanden.

Anmeld

21. september 2010

Loa

Skal under ingen omstændigheder se det......

Hun virker simpelthen så talentløs og stupid......

I det hele taget syntes jeg det er plat at der skal malkes løs på den smule "fame" de unge mennesker får i reality shows, som feks. paradise hotel.... Syntes egentlig det er lidt trist at det signalere til unge mennesker at hvis du vil have en karriere på tv, så meld dig til et program hvor du mister alt selvrespekt og knalder for åben skærm.....

Men måske jeg bare er lidt sippet

Anmeld

21. september 2010

Vidunderligeunger

det må jeg simpelthen bare se

synes hun er så underholdende... på den kiksede måde

men ja, det er også en smule synd for hende... 

Anmeld

21. september 2010

Fru.Ø

Mhh kun hvis der ikke er andet at se

Anmeld

21. september 2010

C-Posey

Jeg bliver nødt til at se det  kun fordi jeg er nysgerrig, for syns bestemt ikke hun har noget fornuftigt og bidrage til mig med

Anmeld

21. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

I det hele taget syntes jeg det er plat at der skal malkes løs på den smule "fame" de unge mennesker får i reality shows, som feks. paradise hotel.... Syntes egentlig det er lidt trist at det signalere til unge mennesker at hvis du vil have en karriere på tv, så meld dig til et program hvor du mister alt selvrespekt og knalder for åben skærm.....

Rosa - kultursnob hvad angår PH

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

Kender det ikke...

Anmeld

21. september 2010

Kløver

puh tja ved det dælme ik rigitg, må indrømme jeg er ved at være pænt træt af "jeg har været med i et realityshow-kendisser" synes sgu det er for langt ude Gider snart ik høre mere om bla Amalie og Sidey Lee og fatter ikke hvorfor de pludselig skal dukke op overalt

Anmeld

21. september 2010

Kløver

Loa skriver:

hahaha thumps up

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.