lægens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

lykke mus

hold da helt op bare den ikke havde været negativ men det var hun ret sikker på den var. p piller er nogle år siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Pige2009

morethanperfect skriver:

Du kan kun stole på lægens test ..

Altså lægen bruger den samme test som mange af dem der fås i håndkøb, så det er hip som hap

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

flower skriver:

hej. kan man stole på lægens test. selv om den var negativ. vis det var jeg var gravid ville det kun være 3 uge men den var negativ

Nogen tester først positiv senere i graviditeten

Anmeld

21. september 2010

NessaXenia

jah selvfølgelig.

Jeg blev testet negativ deroppe. men positiv derhjemme.

det kan have noget at gøre med hvornår på dagen du lavet testen

i forhold til indholdet af hcg.

Efter nogen dage tog lægen endnu en, og jeg vidste mine positive derhjemmefra, og lægens blev nu også positiv da hcg var steget.

Anmeld

21. september 2010

NessaXenia

de bruger jo nærmest samme test.

evt. spørg om at få taget et blodprøve.

Anmeld

21. september 2010

LRJ

Jeg testede negativ på den men testede positiv i den blodprøve jeg fik taget så det kan sagtens lade sug høre den viser forkert
for den viser positiv snart

Anmeld

21. september 2010

<3

Prøv at teste på din morgenurin eller tag den med til lægen. Der burde Hcg koncentrationen være højest.

Anmeld

21. september 2010

lykke mus

Kirle skriver:

Prøv at teste på din morgenurin eller tag den med til lægen. Der burde Hcg koncentrationen være højest.

det var om morgen jeg fik den taget var ved læge 9.30 med en urinprøve der var taget lige da jeg stod op

Anmeld

21. september 2010

<3

flower skriver:

det var om morgen jeg fik den taget var ved læge 9.30 med en urinprøve der var taget lige da jeg stod op

Ja så må du vente og se om du enten får mens eller om du skal testes igen. man kan jo godt ønske sig en graviditet så meget at mens kan udeblive. Har du nogen symptomer?

Anmeld

21. september 2010

lykke mus

Kirle skriver:

Ja så må du vente og se om du enten får mens eller om du skal testes igen. man kan jo godt ønske sig en graviditet så meget at mens kan udeblive. Har du nogen symptomer?

hmm har ingen symptomer længere men havde meget ondt i underlivet i starten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.