lægens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.628 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. september 2010

lykke mus

hej. kan man stole på lægens test. selv om den var negativ. vis det var jeg var gravid ville det kun være 3 uge men den var negativ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

morethanperfect

flower skriver:

hej. kan man stole på lægens test. selv om den var negativ. vis det var jeg var gravid ville det kun være 3 uge men den var negativ

Du kan kun stole på lægens test ..

Anmeld

21. september 2010

betiinsen

altså jeg havde selv testet 5 positive test, så tog jeg til lægen og urintesten var negativ, derfor tog de en blodprøve som jeg fik svar på to dage efter, og den var positiv og så sagde de at det var fordi jeg på det tilspunkt ikke var så langt henne endnu

Anmeld

21. september 2010

Sunflower

Men i 3. uge er ægget jo nærmest kun lige blevet befrugtet. Hvordan kan det være at lægen så allerede tester? Det synes jeg er lidt mærkeligt.

Anmeld

21. september 2010

lykke mus

Bomst84 skriver:

Men i 3. uge er ægget jo nærmest kun lige blevet befrugtet. Hvordan kan det være at lægen så allerede tester? Det synes jeg er lidt mærkeligt.

spørg da ikke mig

Anmeld

21. september 2010

oo

Bomst84 skriver:

ja, det tænker jeg også! meget mystisk.

så faktisk to nej'er:

du kan ikke stole på en test taget så tidlig i din cyklus, du kan tidligst regne med en test taget på forventet mens dag.

og ja, lægens test kan godt vise forkert - det er bare en helt almindelig tissetest som dem man selv kan købe

giv det en uge mere og se hvad svaret så er - evt derhjemme til en start

Anmeld

21. september 2010

Sunflower

flower skriver:

spørg da ikke mig

Du må ikke misforstå - jeg synes det er mærkeligt for i 3. uge er din mens jo ikke udeblevet endnu?? Eller er det i virkeligheden mig der misforstår dit indlæg? Du er måske 3 uger over tid?

Bomst84 som er lidt langsom i opfatteren

Anmeld

21. september 2010

lykke mus

Bomst84 skriver:

Du må ikke misforstå - jeg synes det er mærkeligt for i 3. uge er din mens jo ikke udeblevet endnu?? Eller er det i virkeligheden mig der misforstår dit indlæg? Du er måske 3 uger over tid?

Bomst84 som er lidt langsom i opfatteren

det er 14 dage siden jeg skulle have haft mens

Anmeld

21. september 2010

Lotus86

flower skriver:

Altså der er jo nogen der først kan teste positiv noget længere henne i graviditeten, så det kan jo godt være.

Har du været på p-piller? Og i så fald, hvornår er du så stoppet med dem?

Anmeld

21. september 2010

Sunflower

flower skriver:

Hvis du ER gravid, vil du være i uge 6-7 stykker (lidt afhængig af din normale cyklus) og altså ikke uge 3

for at lægens test har vist forkert resultat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.