Kom med jeres solstrålehistorier piger - så er I søde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

mor_sabina

Jamen jeg vil da også gerne dele et par stykker

Jeg blev gravid i juli/august 08 og på jobbet blev jeg spurgt om jeg så havde overvejet abort, øh nej overhovedet ikke og nu har jeg altså en sund og rask og fuldstædig fantastisk dreng på knap 16 mrd. Fødslen gik over al forventning og jeg glæder mig vildt til at føde igen. Har svært ved at huske smerterne, men o det gjorde vist lidt ondt

Nu er jeg så gravid igen. Havde første dag i sidste mens d. 20 marts og fik fjernet spiralen d. 23 marts Så det er vist det man kalder første hug Men der sagde lægen så at skulle det gå galt vidste jeg i det mindste at jeg blev hurtigt gravid, men han er en keeper og han ligger der endnu trygt g godt føles ddet som om. Forventet ankomst d 29.12.10 lillebror Jullian Emil

Held og lykke med graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

mor_sabina

mariaogmarcus skriver:

Her har jeg Marcus fra 2004

Han er skoledreng og bare en øjesten og hvor jeg elsker min mini voksen dreng, fik ham som 22 årig og var slet ikke færdig som ung, vi er utrolig tæt knyttet har været selv med ham i 4 år.

fødselstid 2 timer

Så er der Milas.Kian fra 2010 knap en mdr gammel.

Hans far valgt os fra i 18-19 uge og jeg mødte derefter min nuværende kæreste som var med hele vejen. Milas var lille ved fødsel men vokser super flot.

fødselstid 25 min

Begge graviditer har været en risiko for for tidlig fødsel men ellers været fantastiske med marcus tog jeg 20 kg på men milas kun 4 og nu er jeg 2 kg under før gravi. vægt og føler slet ikke jeg har født er helt fri for blødning ( lidt farvet udflåd), ingen rifter sygning eller noget...

....og til morgen spurgte kæresten hvornår jeg mentalt og fysisk mon kunne klare en graviditet igen- og jeg der troede der skulle en overtalelse til af rang for at få baby da jeg bare ikke kunne se Milas var den sidste, så hold da op jeg er paf idag

Men én ting er sikkert ikke et august, sept eller oktober barn for da har vi alle vores fødselsdage som perler på en snor...så mon ikke om et års tid projekt baby går igang...

Det gør mig så glad at høre, ønsker jer al mulig held og lykke

Anmeld

21. september 2010

Anja

Jeg har stået med en positiv test 3 gange i mit liv og alle 3 gange har jeg fået et barn ud af det

Anmeld

21. september 2010

Gustavsmor

bagger26 skriver:

Ej hvor sjovt, dine graviditeter er næsten fuldsrændig lige som mine.

Blev gravid første gang i 2007, godt nok ikke lige første forsøg men what ever hehe.. Havde en fuldstændig ukompliceret graviditet, ingen gener overhovedet og fødte på 5 timer..

2 gang blev jeg gravid i maj 2009, denne gang i første forsøg.. Døjede med mit bækken og livmoderhals, men ja det havde jeg også forventet og så det ikke som noget negativt bare en graviditetsgene.. Fødte min datter på 40 min

Så også kun solstråle historie herfra..

Ja det er da meget sjovt at vores solstrålehistorier ligner hinanden SÅ meget.....

Anmeld

21. september 2010

mor-til-vanessa

jeg kan også være med.

jeg fødte min lille datter sidste år den 11.dec. det var dog et lidt lang fødsels, men da hun kom ud var det glemt. og jeg vil til hver en tid gøre det igen. hun er den smukkeste pige og elsker hende højt.

jeg synes det var super skønt at være gravid, og savner det stadig ( er nok rimelig skruk ) så måske en dag kommer der en til.

vil bare sige at du skal glæde dig, selvom jeg er sikker på at du allerede tæller dagene og at det kun går for langsomt.

held og lykke

Anmeld

21. september 2010

3xM

mor_sabina skriver:

Det gør mig så glad at høre, ønsker jer al mulig held og lykke

tak er virkelig også så glad..

Anmeld

21. september 2010

Maalene

Ihh... Hvor er det bare fantastisk med sådan nogle dejlige historier, som både får humøret, håbet og glæden skruet helt i vejret - SÅ fantastisk

Bliv endelig ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.