Kom med jeres solstrålehistorier piger - så er I søde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Maalene

Heej skønne piger

Er jo helt i ekstase af lykke, fordi jeg er blevet gravid, det er SÅ fantastisk

Men synes bare man hører om SA'er og MA'er hele tiden - så det er vidst på tide, at vi hører om de tilfælde, hvor alt er gået helt som det skulle

Er ret sikker på, jeg ikke er den eneste som har brug for at høre alle solstrålehistorierne - tak piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Valle81

Maalene skriver:

Heej skønne piger

Men synes bare man hører om SA'er og MA'er hele tiden - så det er vidst på tide, at vi hører om de tilfælde, hvor alt er gået helt som det skulle

Er ret sikker på, jeg ikke er den eneste som har brug for at høre alle solstrålehistorierne - tak piger

Hejsa:0)

Jamen jeg kan godt starte:0)

Jeg har to solstråler:0)

I 2003 ventede jeg min datter, hun blev født den 14/02-2004. Havde en fuldstændig ukompliceret graviditet uden en eneste gene. Fødslen gik som smurt også -  kom på sygehuset 0720 og hun er født 1135. Ingen smertestillinge ingen brister eller noget.

Så havde jeg dog en SA sidste sommer - men blev gravid igen efter en mens. Fødte 27/03-2010 skønne Anton. Havde en hård men god graviditet og fødslen gled på skinner da han bestemte sig for at ville ud - 12 dage over tid. Ingen smertestillende og ingen brister:0)

Nu er jeg gravid igen er 9+5 idag og indtil videre kører alt på skinner:0)

Så pt 3 solstråle historier herfra:0)

KNUS

Anmeld

21. september 2010

Tulle28

Maalene skriver:

Heej skønne piger

Jeg kan da også godt være med her:-)

Blev gravid i sommeren 2009 i allerførste forsøg, havde en dejlig, nem graviditet uden nogen gener overhovedet og fødte en skøn lille pige i marts. Eneste "komplikation" var at hun ikke vendte sig, så jeg endte med at få planlagt kejsersnit. Men også det gik rigtig fint og var en god oplevelse:-)

Og tillykke med din graviditet:-)

Knus Tulle

Anmeld

21. september 2010

Gustavsmor

Jeg vil også gerne være med på et par solstrålehistorier her.

Jan 07 blev jeg gravid i første hug, havde en dejlig ukompliceret graviditet og en meget nem og hurtig fødsel på 4 timer fra start til slut. 10 dage før termin.

Maj 09 blev jeg gravid anden gang også i første hug. Ligesom den første var denne graviditet også meget nem. Fik dog lidt ondt i bækkenet den sidste måned, men det er hvad man kan forvente tror jeg. Også en nem og HURTIG fødsel denne gang på 55 min fra start til slut. 9 dage før termin....

Held og lykke, og stort tillykke med graviditeten

Berrit

Anmeld

21. september 2010

bagger26

Gustavsmor skriver:

Jeg vil også gerne være med på et par solstrålehistorier her.

Jan 07 blev jeg gravid i første hug, havde en dejlig ukompliceret graviditet og en meget nem og hurtig fødsel på 4 timer fra start til slut. 10 dage før termin.

Maj 09 blev jeg gravid anden gang også i første hug. Ligesom den første var denne graviditet også meget nem. Fik dog lidt ondt i bækkenet den sidste måned, men det er hvad man kan forvente tror jeg. Også en nem og HURTIG fødsel denne gang på 55 min fra start til slut. 9 dage før termin....

Held og lykke, og stort tillykke med graviditeten

Berrit

Ej hvor sjovt, dine graviditeter er næsten fuldsrændig lige som mine.

Blev gravid første gang i 2007, godt nok ikke lige første forsøg men what ever hehe.. Havde en fuldstændig ukompliceret graviditet, ingen gener overhovedet og fødte på 5 timer..

2 gang blev jeg gravid i maj 2009, denne gang i første forsøg.. Døjede med mit bækken og livmoderhals, men ja det havde jeg også forventet og så det ikke som noget negativt bare en graviditetsgene.. Fødte min datter på 40 min

Så også kun solstråle historie herfra..

Anmeld

21. september 2010

Lise

Tillykke med graviditeten!

Jeg har været gravid to gange i mit liv, og har to dejlige drengebørn  Jeg blev gravid begge gange da jeg ønskede det, havde ok graviditeter, og to gode almindelige fødsler.. Så kan man da ikke ønske sig mere

Anmeld

21. september 2010

kkk

Hej,

God idé at samle på solstrålehistorier! Man kan så nemt drukne i historierne om SA'er mv. Taler af erfaring:-) Men her kommer mine tre solstrålehistorier:

96: Gravid i første forsøg, graviditet lige efter bogen, og en ambulant fødsel der varede 6 timer fra første ve til prinsessen var ude.

99: Gravid i første forsøg, lidt mere kvalme og væsentlig mere halsbrand denne gang, men stadig en graviditet uden komplikationer. En fantastisk hjemmefødsel, stort set uden smerter og tog 4 timer fra første ve til prinsesse nr. to var født.

05: Gravid i andet forsøg, super nem graviditet stort set uden hverken kvalme eller halsbrand eller bækkensmerter eller andet sjovt. Gik 9 dage over tid. Fødte igen hjemme og alt gik upåklageligt, længden på fødslen er lidt sværere at angive, for den var nogle timer om at gå rigtigt igang. Men fra jeg først begyndte åbne mig rigtigt tog det to timer til den tredje prinsesse sluttede sig til familien. Det var lidt mere smertefuldt og heftigt end den foregående fødsel, men stadig uden komplikationer.

Dejligt at huske på de tre solstrålehistorier! Blev tidligere på året gravid for fjerde gang (ikke heeeelt planlagt) og graviditeten endte med en SA i juni. Nu havde vi jo nået at vænne os til tanken om et fjerde barn, så vi måtte selvfølgelig 'op på hesten igen'. Og så blev jeg pludselig ikke bare lige gravid... Men nu er det lykkedes igen, så forhåbentlig bærer jeg nu på min fjerde solstråle historie (og så slutter festen også!)

Anmeld

21. september 2010

Bom

Her er min lille solstråle...

Behøves vidst ikke og sige så meget, hun blev født d. 15/5-10 ved akut kejsersnit, men ellers er hun jo bare skøn og dejlig..

1. Mor og datter i svømmehallen for første gang
2. Med far ude og fodre dyr..
3. Morfar og Matilde hygger..

Du skal nok få den skønneste baby...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. september 2010

3xM

Her har jeg Marcus fra 2004

Han er skoledreng og bare en øjesten og hvor jeg elsker min mini voksen dreng, fik ham som 22 årig og var slet ikke færdig som ung, vi er utrolig tæt knyttet har været selv med ham i 4 år.

fødselstid 2 timer

Så er der Milas.Kian fra 2010 knap en mdr gammel.

Hans far valgt os fra i 18-19 uge og jeg mødte derefter min nuværende kæreste som var med hele vejen. Milas var lille ved fødsel men vokser super flot.

fødselstid 25 min

Begge graviditer har været en risiko for for tidlig fødsel men ellers været fantastiske med marcus tog jeg 20 kg på men milas kun 4 og nu er jeg 2 kg under før gravi. vægt og føler slet ikke jeg har født er helt fri for blødning ( lidt farvet udflåd), ingen rifter sygning eller noget...

....og til morgen spurgte kæresten hvornår jeg mentalt og fysisk mon kunne klare en graviditet igen- og jeg der troede der skulle en overtalelse til af rang for at få baby da jeg bare ikke kunne se Milas var den sidste, så hold da op jeg er paf idag

Men én ting er sikkert ikke et august, sept eller oktober barn for da har vi alle vores fødselsdage som perler på en snor...så mon ikke om et års tid projekt baby går igang...

Anmeld

21. september 2010

B&J

jaaa min er lidt af en solstrålehistorie fordi vi havde kigget på et hus men måtte sige nej da der var alt for mange fejl vi var rigtige kede af det men samme dag tog jeg på arbejde og beslutte de mig for af tage en test fordi havde ikke haft mit det røde i 2uger og det er meget unormalt for mig hihihihi også da jeg havde fri  gik jeg ind og tissede og ja den viste mega positiv så en dårlig ting blev til den bedste ting i verden og nu er han 6mdr og sidder selv lyfter numsen som han vil til af kravle det er så stort af få en baby som bliver ældre kan nye ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.