Hej,
God idé at samle på solstrålehistorier! Man kan så nemt drukne i historierne om SA'er mv. Taler af erfaring:-) Men her kommer mine tre solstrålehistorier:
96: Gravid i første forsøg, graviditet lige efter bogen, og en ambulant fødsel der varede 6 timer fra første ve til prinsessen var ude.
99: Gravid i første forsøg, lidt mere kvalme og væsentlig mere halsbrand denne gang, men stadig en graviditet uden komplikationer. En fantastisk hjemmefødsel, stort set uden smerter og tog 4 timer fra første ve til prinsesse nr. to var født.
05: Gravid i andet forsøg, super nem graviditet stort set uden hverken kvalme eller halsbrand eller bækkensmerter eller andet sjovt. Gik 9 dage over tid. Fødte igen hjemme og alt gik upåklageligt, længden på fødslen er lidt sværere at angive, for den var nogle timer om at gå rigtigt igang. Men fra jeg først begyndte åbne mig rigtigt tog det to timer til den tredje prinsesse sluttede sig til familien
. Det var lidt mere smertefuldt og heftigt end den foregående fødsel, men stadig uden komplikationer.
Dejligt at huske på de tre solstrålehistorier! Blev tidligere på året gravid for fjerde gang (ikke heeeelt planlagt) og graviditeten endte med en SA i juni. Nu havde vi jo nået at vænne os til tanken om et fjerde barn, så vi måtte selvfølgelig 'op på hesten igen'. Og så blev jeg pludselig ikke bare lige gravid...
Men nu er det lykkedes igen, så forhåbentlig bærer jeg nu på min fjerde solstråle historie
(og så slutter festen også!)
Anmeld