forstil jer at jeres børn bor hos den anden forældre og..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

betski

tinasmor skriver:

Hvorfor bor barnet i første omgang hos sin far?

Som reegl er det jo fordi:

1) forældrene har fundet ud af det er bedst for barnet

2) barnet er ældre og har besluttet at det er der h*n vil bo

3) Det er blevet besluttet, at det vil være bedst i barnets tarv at bo der?

Vil bare høre hvorfor I ikke har barnet fælles?

Må lige stille et undrende spørgsmål. Hvorfor er det så vigtigt, hvorfor barnet er hos faderen? Der er da mange børn der bor hos deres far.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

betski

Anonym skriver:

Okay. forstil jer at jers børn bor hos den anden forældre..

Denne forældre finder en kæreste som har fået fjernet sin barn pga omsorgssvigt (hun aner ikke hvordan man tager vare på et barn)

Hvordan ville i have det hvis hun var i børnenes hjem 24-7?

Og at den forældre børnene bor hos syntes at hun er vigtigere end noget andet (selv børnene)

Forældren prøver at få passet børnene så meget som muligt for at forældren og den nye kæreste kan være sammen alene. 

Hva ville i gøre..??

Hvis du føler at jeres børn bliver svigtet synes jeg hel klart at du må tage en snak med faderen om det. Er han ikke lydhør kan jeg ikke se andre muligheder end at kontakte SFV. Er du evt. klar til at ha børnene noget mere? Man kan jo desværre ikke blande sig i hinanden liv og måde at leve på, men føler du at jeres børn bliver svigtet, bør du reagere.

Anmeld

21. september 2010

Isabella_mor

puha ja den er svær.

men heldigvis er der jo så barnets far, som man må håbe på godt ved hvordan man tager vare på et barn og evt sætter hende lidt på plads hvis det er...

Anmeld

21. september 2010

Muffinmus

Synes du selv at DU ville være en bedre forælder nu samlet set, eller er exen trods ny kæreste stadig bedst??

Måske skulle du i hvert fald lige overveje om barnet har det bedste stadig, der hvor det er, eller om tingene har ændret sig så meget at DU ville være den bedste forælder.

Anmeld

21. september 2010

tinasmor

duddi. skriver:

Må lige stille et undrende spørgsmål. Hvorfor er det så vigtigt, hvorfor barnet er hos faderen? Der er da mange børn der bor hos deres far.

ja, jeg var bange for, at det ville blive misforstået. Men før jeg kan svare på et spørgsmål fra anonym, ville jeg gerne vide om der lå noget bag.

Selvfølgelig er der mange der bor hos sin far. Det var slet ikke ment på den måde. Men det lyder bare ikke til, at anonym synes at faren er en særlig god forældre "han vil hellere bruge tiden med den nye kæreste osv". men hvis grunden nu var, at statsamtet på et tidspunkt havde sagt, at faren var den bedste forældre til at tage vare på barnets tarv, så synes jeg det er relevant.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.