forstil jer at jeres børn bor hos den anden forældre og..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Anonym trådstarter

Okay. forstil jer at jers børn bor hos den anden forældre..

Denne forældre finder en kæreste som har fået fjernet sin barn pga omsorgssvigt (hun aner ikke hvordan man tager vare på et barn)

Hvordan ville i have det hvis hun var i børnenes hjem 24-7?

Og at den forældre børnene bor hos syntes at hun er vigtigere end noget andet (selv børnene)

Forældren prøver at få passet børnene så meget som muligt for at forældren og den nye kæreste kan være sammen alene. 

Hva ville i gøre..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Pige2009

Den er svær... Først ville jeg tage en snak med dem og hvis det ikke virkede ville jeg nok tage kontakt til SFV og høre, hvordan jeg skulle forholde mig...

K.h. Linda

Anmeld

21. september 2010

qp

Baagøe skriver:

Den er svær... Først ville jeg tage en snak med dem og hvis det ikke virkede ville jeg nok tage kontakt til SFV og høre, hvordan jeg skulle forholde mig...

K.h. Linda

Anmeld

21. september 2010

mariamiss6

tja jeg er enig med de to andre tøser

Anmeld

21. september 2010

Muffinmus

Enig, kunne ikke drømme om at opgive mine børn overhvoedet fordi en gimpe skulle møve sig ind på deres plads.

Enten er man forældre for de  børn der bor der, eller også så skal den andne part have ungerne.

Anmeld

21. september 2010

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Enig, kunne ikke drømme om at opgive mine børn overhvoedet fordi en gimpe skulle møve sig ind på deres plads.

Enten er man forældre for de  børn der bor der, eller også så skal den andne part have ungerne.

Der er da ingen der snakker om at opgive sine børn.. 

Anmeld

21. september 2010

Muffinmus

altså på den måde at de ikke gider være sammen med umgerne fordi de hellere vil være kæreste....som du skriver, at de vil have dem passet for at knalde og kysse hele tiden:-)

Og hvis din tidligere partner finder sig i at børnene bliver sat til side sååååå.....

Må jeg spørge hvorfor du ikke har dem?

Anmeld

21. september 2010

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

altså på den måde at de ikke gider være sammen med umgerne fordi de hellere vil være kæreste....som du skriver, at de vil have dem passet for at knalde og kysse hele tiden:-)

Og hvis din tidligere partner finder sig i at børnene bliver sat til side sååååå.....

Må jeg spørge hvorfor du ikke har dem?

Åhh jeg misforstod dig.. sry.. 

Jamen har dem ikke, pga vi valgte at sådan skulle det ikke være.. Jeg havde det ikke så godt da vi gik fra hinanden. 

Så for børnenes skyld var det best at de var hos den anden forældre.

Anmeld

21. september 2010

tinasmor

Hvorfor bor barnet i første omgang hos sin far?

Som reegl er det jo fordi:

1) forældrene har fundet ud af det er bedst for barnet

2) barnet er ældre og har besluttet at det er der h*n vil bo

3) Det er blevet besluttet, at det vil være bedst i barnets tarv at bo der?

Vil bare høre hvorfor I ikke har barnet fælles?

Anmeld

21. september 2010

Anonym trådstarter

Men har dem hver 2 weekend+ mere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.