En lille opdate herfra..!!
Tog på fg igår, og blev undersøgt..! Lillemand står HELT fast nede i bækkenet og kan absolut ikke rykkes..! Har stadig blærebetændelse mens mit infektionstal er faldet hvilet betyder at medicinen virker..! ( har nu haft blærebetændelse 5 gange - og prøvet nyt medicin da jeg blev dårlig af 3 af dem ) ..!! Blev scanning og min livmoderhals var kun på 1cm, og det var veer jeg havde..! De fik det HELDIGVIS stoppet i løbet af natten, og er netop blevet udskrevet idag kl. 08.00 - skal dog derop igen kl.17.00 for at tjekkes..!!
Har stadig rigtig ondt i underlivet og bagtil - men de fortalte at det ikke var sikkert at de to første stikpiller virkede for at stoppe det hele..! Ville bare smadder gerne hjem - så fik lov at tage hjem men jeg sku komme igen hvis der var det mindste..!! Og jeg måtte ikke være alene - så manden har taget fri idag.. Ja han var sku ligeså bange som jeg for det er lige lovlig tidligt at føde i uge 30/31.. Ja de ved ikke helt hvorlangt jeg er henne for alle mål passer til uge 31 men i følge termin er jeg uge 30..! men en uge fra eller til - han kommer når han kommer..!!
1000 tak fordi i har spurgt ind til mig.. =)
Anmeld