mange smerter i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Trolde_mor

quar20 skriver:

Jamen syntes faktisk det er begge steder..!!

Altså  fra navlen og ned, også bagtil.. fra lænden og ved endetarmen..!  Sidder sådan og rykker mig hele tiden pga. den der stikkende fornemmelse..!! Det er nok nok mærkeligt at skulle forklarer.. =)

Men det er ikke i siderne langs mine ledbånd..!! Måske jeg bare sku prøve at gå i et varmt bad og stopper det ikke må jeg vil ringe derop eller?

Lyder som en god idé.

Jeg har det nemlig som du beskriver, dog går det ikke om i lænden, og det tror jeg simpelthen er min bækkenløsning. Men at det går om i lænden kunne jo meget vel tyde på fødsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

quar20

fik ringet på fg, og de rådet mig til at gå ibad..! Så sku jeg se 30min an, og sku bare ligge stille..! Blev det værre eller forblev det samme smerte sku jeg ringe igen så jeg ku komme derop..!!

Så nu har jeg lige været under den varme hane, og plejer at være den der tager LAAAANGE VARRRRME bade men nej ikke i aften..! Det var alt for ubehageligt at stå op..!!  Så nu må jeg så vente de 30min, også må vi se hvad der så skal ske..! Skal selvfølgelig nok opdaterer når jeg ved mere.. 100 tak til alle der som svarede..

Anmeld

20. september 2010

82Miraklet

quar20 skriver:

fik ringet på fg, og de rådet mig til at gå ibad..! Så sku jeg se 30min an, og sku bare ligge stille..! Blev det værre eller forblev det samme smerte sku jeg ringe igen så jeg ku komme derop..!!

Så nu har jeg lige været under den varme hane, og plejer at være den der tager LAAAANGE VARRRRME bade men nej ikke i aften..! Det var alt for ubehageligt at stå op..!!  Så nu må jeg så vente de 30min, også må vi se hvad der så skal ske..! Skal selvfølgelig nok opdaterer når jeg ved mere.. 100 tak til alle der som svarede..

Håber for dig at det går i sig selv, men vil da lige følge op på dig herinde i løbet af aftenen, hvil dig nu godt og pøj pøj..

Knus

Anmeld

20. september 2010

sandratobias

Det lyder nu ikk rart.. Håber da de vil tage dig ind så du kan få det undersøgt...

Anmeld

20. september 2010

Trolde_mor

quar20 skriver:

Håber det hjælper at hvile lidt, og at de ellers siger du bare skal komme forbi..

Anmeld

20. september 2010

82Miraklet

quar20 skriver:

Hvordan går det nu ?? En halv time er gået og jeg HÅBER virkelig for dig at der er faldet ro på det hele..

Anmeld

21. september 2010

quar20

En lille opdate herfra..!!

Tog på fg igår, og blev undersøgt..! Lillemand står HELT fast nede i bækkenet og kan absolut ikke rykkes..! Har stadig blærebetændelse mens mit infektionstal er faldet hvilet betyder at medicinen virker..! ( har nu haft blærebetændelse 5 gange - og prøvet nyt medicin da jeg blev dårlig af 3 af dem ) ..!!  Blev scanning og min livmoderhals var kun på 1cm, og det var veer jeg havde..! De fik det HELDIGVIS stoppet i løbet af natten, og er netop blevet udskrevet idag kl. 08.00 - skal dog derop igen kl.17.00 for at tjekkes..!!

Har stadig rigtig ondt i underlivet og bagtil - men de fortalte at det ikke var sikkert at de to første stikpiller virkede for at stoppe det hele..! Ville bare smadder gerne hjem - så fik lov at tage hjem men jeg sku komme igen hvis der var det mindste..!!  Og jeg måtte ikke være alene - så manden har taget fri idag.. Ja han var sku ligeså bange som jeg for det er lige lovlig tidligt at føde i uge 30/31.. Ja de ved ikke helt hvorlangt jeg er henne for alle mål passer til uge 31 men i følge termin er jeg uge 30..! men en uge fra eller til - han kommer når han kommer..!!

1000 tak fordi i har spurgt ind til mig.. =)

Anmeld

21. september 2010

82Miraklet

Super godt du lige fik det tjekket hva, og de kunne få det til at stilne lidt af... Lad os håbe han bliver derinde i nogle uger endnu...

Knus

Anmeld

21. september 2010

quar20

Maria82 skriver:

Super godt du lige fik det tjekket hva, og de kunne få det til at stilne lidt af... Lad os håbe han bliver derinde i nogle uger endnu...

Knus

Ja for pokker altså - tænk hvis jeg bare var gået i seng og blevet hjemme.. STÆDIGE MIG altså.. =)

Men ja vil nu gerne have han blir derinde noget tid endnu.. =) Så nu hedder der afslapning, ingen løft, og ikke mindst tjek, tjek og tjek.. =)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.