mange smerter i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.507 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. september 2010

quar20

Hej alle..!

Skriver fordi jeg faktisk ikke lige kan finde noget på nettet om det her..!

Men her til aften har jeg simpelthen SÅ mange smerter i mit underliv, og syntes det trækker bagud mod rumpen og i min lænd.. Syntes ikke det minder om veer, men mere stikkende fornemmelse..!!

Kan sku hverken sidde, stå eller gå..!!  Hoster jeg så føles det som om jeg har en bowlingkugle i mellem mine ben som glider ned af..! Hmm..!!

Er der nogle af jer der har prøvet det før?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

quar20

Slet ingen?

Anmeld

20. september 2010

82Miraklet

quar20 skriver:

Hej alle..!

Skriver fordi jeg faktisk ikke lige kan finde noget på nettet om det her..!

Men her til aften har jeg simpelthen SÅ mange smerter i mit underliv, og syntes det trækker bagud mod rumpen og i min lænd.. Syntes ikke det minder om veer, men mere stikkende fornemmelse..!!

Kan sku hverken sidde, stå eller gå..!!  Hoster jeg så føles det som om jeg har en bowlingkugle i mellem mine ben som glider ned af..! Hmm..!!

Er der nogle af jer der har prøvet det før?

Hvor langt er du henne ??? Ellers ville jeg ringe til vagtlægen og er du langt nok henne så du må ringe til fødegangen så gør lige det...

Syntes ikke det lyder så rart.. !!!

Anmeld

20. september 2010

Lillefe

hmm. jeg vile muligvis ringe til fødegangen...!

Anmeld

20. september 2010

quar20

Maria82 skriver:

Hvor langt er du henne ??? Ellers ville jeg ringe til vagtlægen og er du langt nok henne så du må ringe til fødegangen så gør lige det...

Syntes ikke det lyder så rart.. !!!

er i uge 30 idag og nu har det været der i 2½ time, og syntes faktisk det blir lidt værre..!! Har prøvet at lægge ned på sofaen men det er virkelig NO GO..!!

Er i behandling af blærebetændelse, så det kan jo ikke være det.. Men når det sådan stikker bag til også.. ?

Hmm.. er godt nok meget i tvivl

Anmeld

20. september 2010

quar20

Er måske lidt pivet med FG - for har virkelig haft SÅ dårlige oplevelser når jeg har haft ondt eller ja været i tvivl om liv osv..!! Ikke af de skønne Jm'er men af deres læger..!!

Anmeld

20. september 2010

Malthes mor

Det lyder som veer. Havde det selv sammen fornemmelse, da jeg skulle føde.

Anmeld

20. september 2010

Trolde_mor

Hvordan bagud trækker det? Er det lænden eller endetarmen?

Anmeld

20. september 2010

quar20

Trolde_mor skriver:

Hvordan bagud trækker det? Er det lænden eller endetarmen?

Jamen syntes faktisk det er begge steder..!!

Altså  fra navlen og ned, også bagtil.. fra lænden og ved endetarmen..!  Sidder sådan og rykker mig hele tiden pga. den der stikkende fornemmelse..!! Det er nok nok mærkeligt at skulle forklarer.. =)

Men det er ikke i siderne langs mine ledbånd..!! Måske jeg bare sku prøve at gå i et varmt bad og stopper det ikke må jeg vil ringe derop eller?

Anmeld

20. september 2010

82Miraklet

quar20 skriver:

Er måske lidt pivet med FG - for har virkelig haft SÅ dårlige oplevelser når jeg har haft ondt eller ja været i tvivl om liv osv..!! Ikke af de skønne Jm'er men af deres læger..!!

Jeg syntes HELT sikkert at du skal ringe til Fødegangen.. Og derefter kan du tage et bad og se om det stilner af, men hellere ringe en gang for meget end én gang for lidt...

Det kan sagtens være din blærebetændelse, men hvis det nu er veer, kunne det jo være meget rart at man evt kunne få det stoppet i tide...

Så RING og meld tilbage....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.