Nogle der kan hjælpe? + billede, der ikke er så lækkert...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Ryberg

Rikke Houmøller Thaarup skriver:

Den ser fin og helende ud.... Det gule snask er en del af helingsprocessen.. *S*
Ikke at det ser spor lækkert ud, men det er jo også et stort sår.

Smør med det du har fået hos din læge.. sikkert noget fucidin..
Og hold øje med om det bliver mere rødt, varmt og dunkende.. Og så hold øje med røde streger ved håndledet (hvilket er tegn på blodforgiftning).. Det giver nemlig en meget markant rød streg og du er ikke i tvivl hvis du ser den.. (been there, done that.. også pga et brandsår)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Betina_fra_Als

Hejza igen,

Mange tak for de svar jeg har fået, jeg har været til læge igen, og han var godt tilfreds med fingeren, som den ser ud nu.

Det er rigtig at det gule en en hinde for forhindre at skidt og bakterier i det dybere sår, tænk at kroppen er så smart indrettet :-)

fra Betina.

Anmeld

22. september 2010

Pige2009

Vil bare ønske god bedring

Anmeld

19. oktober 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Hvordan gik det så???

Anmeld

19. oktober 2010

Kløver

uh ha, det ser sælme ik rart ud, jeg ville nok besøge lægen endnu engang, for at være på den sikre side, eller få en anden læges vurdering, hvis der er flere læger i dit lægehus

Anmeld

22. oktober 2010

Betina_fra_Als

Rikke Houmøller Thaarup skriver:

Hvordan gik det så???

Hejza Rikke :-)

Ja, imorgen er det allerede 1½ mdr siden jeg brændte mig.

Jeg har fået nyt hud på, som dog er ved at falde af igen, den gør ondt konstant, dog ikke så slemt som før, men jeg kan fortrænge smerten, men den bliver næppe som før igen, det tror jeg ikke på, men så kan jeg se hvad der skete, det glemmer jeg ikke så let.

Jeg har taget et billede af den så du kan se hvordan den der ud nu:

Knus fra Betina :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. oktober 2010

Leonora

Hej

Sikke en øv oplevelse...det må virkelig gøre av....

Din finger ser trods alt fin ud. Det gule er ikke betændelse men noget der hedder febrin. Det er en del af sårhelingen...så den skal nok blive go igen...det tager bare tid.

Knus fra Louise

Anmeld

22. oktober 2010

Faith

Det gule hedder fibrin og er en del af helingsprocessen. Det ligner til forveksling betændelse, men det er det ikke.

Hilsen Sygeplejersken

Anmeld

22. oktober 2010

Faith

Hov havde ikke set at der var mange der havde svaret præcis det samme som mig...... For længe siden

Anmeld

22. oktober 2010

Leonora

smillaluna skriver:

Hov havde ikke set at der var mange der havde svaret præcis det samme som mig...... For længe siden

hi hi det havde jeg heller ik...men os nurcer vil jo så gerne hjælpe...

Men godt at vi er enige om diagnosen

Knus og go week

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.