Hvor er det ulideligt nu... 29+0 mavebillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Kats

Puha, føler med dig - og kan virkelig godt forstå, at du synes det er hårdt!!!!

Men hold op hvor er det dejligt at se
- det er altså bare sådan en skøn mave !!

Håber den sidste tid suser afsted!

Mange hilsner fra Kats, som synes du ser helt og aldeles fantastisk ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

BinaMor

mullesmith2 skriver:

vil også bare amme amok når de kommer ud  og meget af kiloene er bare vand i kroppen kan jeg tydeligt mærke og se på mine ben, det er det vildeste jeg har set at man kan have så tykke ankler om jeg har for tiden hehe det er faktisk lidt sjovt at se på.

allerede dagen efter jeg havde født var mine sko for store. heheh.. alt hjælper når den besværlige mave kommer væk!

Anmeld

20. september 2010

mullesmith2

gabriellasmor skriver:

allerede dagen efter jeg havde født var mine sko for store. heheh.. alt hjælper når den besværlige mave kommer væk!

Yes jeg glæææææder mig så vildt meget til at mærke der er noget der bliver for stort og ikke strammer mere

Anmeld

20. september 2010

Sisley

mullesmith2 skriver:

Mange tak det var sødt sagt  Syntes lige jeg skulle smile bare lidt på billedet selvom jeg mest har lyst til at tude... Ej så slemt er det jo heller ikke at man ikke kan klare det men det er bare pisse hårdt nu når man ikke engang kan ligge ned mere og få en god nats søvn. Jeg er også ret sikker på jeg nok skal glemme nogen af tingene om hvor hårdt det her det er når jeg står med dem, men jeg vil helt sikkert også komme til at huske hvor slemt det har været at være gravid huha syntes det er ved at være slemt at være så stor og have så meget vand i kroppen nu. Glæder mig hvert sekund til det er slut og det hele bliver så dejligt med mine dejlige drenge i armene.

Jeg ved godt det er slemt til sidst, men jeg lover dig du nogle gange vil ønske dem tilbage i maven, når først de er kommet ud, så prøv at nyde den sidste tid, hvor du i det mindste kan lege fødeko på sofaen

Anmeld

20. september 2010

mullesmith2

Sisley skriver:

Jeg ved godt det er slemt til sidst, men jeg lover dig du nogle gange vil ønske dem tilbage i maven, når først de er kommet ud, så prøv at nyde den sidste tid, hvor du i det mindste kan lege fødeko på sofaen

Åh nej vil for guds skyld hellere have dem ud end at lege fødeko på sofaen og vil ALDRIG ønske dem tilbage igen tro mig, det gør det for ondt til. Og den eneste stilling jeg har det godt i er sidende, kan simpelthen ikke få luft hvis jeg ligger mig ned

Anmeld

20. september 2010

M.O.A.R.

Hold da fest en ordenligt babyhule du har! Men der er jo også 2 beboere

Super flot mavse! (du skjuler nu de 127 kg okay godt vil jeg sige)

mullesmith2 skriver:

Jeg er simpelthen så tynget og belastet af den her graviditet nu at jeg snart håber de kommer ud selvom det er meget for tidligt endnu er kun lige 29+0 idag. Kunne slet ikke ligge ned igår aftes da vi gik i seng og jeg kan heller ikke ret godt vende mine 127kg tunge krop rundt i sengen mere uden det tager en vildt lang tid og vrider afsindigt meget i mit dårlige bækken.

Det stikker så voldsomt i højre side af underlivet når jeg går for meget og for meget er nok omkring 50 meter nu  rigtig træls at være sådan bundet til hjemmet fordi man ikke kan gå ret langt mere, og bare tanken om at der er 7 uger endnu  Jeg er så pylleret nu fordi det virkelig trækker tænder ud og jeg tænkte det var bedre at komme af med det herinde i stedet for at min kæreste hele tiden skal høre på jeg klager mig, det må jo være irriterende at bo sammen med mig når jeg har det så hårdt hele tiden.

Nå men ville ikke andet end at pyllere lidt. Fortsat god dag alle dejlige babybrugere

Anmeld

20. september 2010

mullesmith2

MaleneF skriver:

Hold da fest en ordenligt babyhule du har! Men der er jo også 2 beboere

Super flot mavse! (du skjuler nu de 127 kg okay godt vil jeg sige)

Jeg takker mange gange  de 127kg sidder nok på det stykke af benene og føderne man ikke kan se på billedet så hehe

Anmeld

20. september 2010

wamse

Kan sagtens følge dig Jeg endte ved Lærke at veje 135 kg og de sidste 3 mdr kunne jeg stort set intet pga væske og smerter. Jeg kunne gå få meter, og så skar det voldsomt ned i underlivet. Hun var standhaftig og blev der inde til jeg var 40+4 og hun var så også 4350 g og 54 cm, da hun endelig kom

Anmeld

20. september 2010

mullesmith2

wamse skriver:

Kan sagtens følge dig Jeg endte ved Lærke at veje 135 kg og de sidste 3 mdr kunne jeg stort set intet pga væske og smerter. Jeg kunne gå få meter, og så skar det voldsomt ned i underlivet. Hun var standhaftig og blev der inde til jeg var 40+4 og hun var så også 4350 g og 54 cm, da hun endelig kom

puuh hvor hårdt, jeg håber simpelthen ikke jeg når over de 130 men det gør jeg sikkert når der er hele 7 uger igen puuuha altså hvor har det været hårdt for dig også. Du kender jo følelsen af at føle sig ret tynget til jorden og ikke kan vende sig i sengen og den dumme stikken i underlivet der gør så av. Er lykkelig over jeg ikke skal gå til uge 40 men kun 37.

Anmeld

20. september 2010

wamse

mullesmith2 skriver:

puuh hvor hårdt, jeg håber simpelthen ikke jeg når over de 130 men det gør jeg sikkert når der er hele 7 uger igen puuuha altså hvor har det været hårdt for dig også. Du kender jo følelsen af at føle sig ret tynget til jorden og ikke kan vende sig i sengen og den dumme stikken i underlivet der gør så av. Er lykkelig over jeg ikke skal gå til uge 40 men kun 37.

Jeg kender jeg rigtig godt til sengeproblemerne Jeg begyndte at ligge med en børnesækkestol i sengen, til enten under benene eller mellem benene for at aflaste i benene. Havde vilde smerter når jeg lagde på siden, hvis jeg ikke lagde med noget mellem mine knæ.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.