Hvor er det ulideligt nu... 29+0 mavebillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Laulund87

mullesmith2 skriver:

Må skjule de 127kg godt  Men vægten lyver vist ikke

De sidder pænt på dig og du gemmer jo også på to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

mullesmith2

*A* skriver:

Jeg synes også at du ser rigtig godt ud på billedet.

fra mig...

Hvordan går det med din graviditet?? og hvordan med drengene hvor store er de ved at være?

Anmeld

20. september 2010

Mathilde

mullesmith2 skriver:

Har gået til fys fra uge 18 men stoppede efter 4 uger da det ikke hjalp noget som helst desværre. Så ikke mere af det. Det er heller ikke nemt at rode rundt med det lagen om natten når man skal op og tisse 4-5 gange. Må bare "nyde" resten af den søde ventetid.

Ja du må bare være god ved dig selv og nyde det der foregår inde i maven... Og du ser jo godt ud. Man kan ikke se på dig, at du synes det er ulideligt for tiden

Anmeld

20. september 2010

mullesmith2

Laulund87 skriver:

De sidder pænt på dig og du gemmer jo også på to

Ja det er jo også det jeg gør håber jeg taber 40kg efter jeg har født kunne være lettende

Anmeld

20. september 2010

Laulund87

mullesmith2 skriver:

Ja det er jo også det jeg gør håber jeg taber 40kg efter jeg har født kunne være lettende

Jeg tabte 13 kg på en uge fordi man har så travlt med den lille(de små) at man hurtigt taber sig+man ammer. Så det er jeg sikker på du gør

Anmeld

20. september 2010

LilyMarleen

mullesmith2 skriver:

Jeg sys også at du er lækker.! Og god bedring.. Håber tiden kommer til at gå lidt tjept, selvom jeg ved at den kan være dræbende lang!..

Anmeld

20. september 2010

BinaMor

mullesmith2 skriver:

am am am. og især når der er 2.

ved de fleste ryger kiloene af. (også heidi klums diæt)

jeg tabte mig lynhurtigt ned til førvægten (minus 20 kg hver gang) ved at amme. (og det var med masser af sukkerspisning og meget begrænset motion -igen )

Anmeld

20. september 2010

mullesmith2

Laulund87 skriver:

Jeg tabte 13 kg på en uge fordi man har så travlt med den lille(de små) at man hurtigt taber sig+man ammer. Så det er jeg sikker på du gør

Ej det var da dejligt at det gik så hurtigt  Jeg har bare vildt meget vand i kroppen især ben, ankler og fødder så håber bare det er mindst de 10kg der er vand i kroppen for de forsvinder jo hurtigt så

Anmeld

20. september 2010

mullesmith2

gabriellasmor skriver:

am am am. og især når der er 2.

ved de fleste ryger kiloene af. (også heidi klums diæt)

jeg tabte mig lynhurtigt ned til førvægten (minus 20 kg hver gang) ved at amme. (og det var med masser af sukkerspisning og meget begrænset motion -igen )

vil også bare amme amok når de kommer ud  og meget af kiloene er bare vand i kroppen kan jeg tydeligt mærke og se på mine ben, det er det vildeste jeg har set at man kan have så tykke ankler om jeg har for tiden hehe det er faktisk lidt sjovt at se på.

Anmeld

20. september 2010

Laulund87

mullesmith2 skriver:

Ej det var da dejligt at det gik så hurtigt  Jeg har bare vildt meget vand i kroppen især ben, ankler og fødder så håber bare det er mindst de 10kg der er vand i kroppen for de forsvinder jo hurtigt så

Ja det skulle forsvinde hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.