Giv en stemme, hvis du synes at vi skal vinde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

Pige2009

En stemme fra mig er givet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Dorthe1986

Så er der stemt

Anmeld

21. september 2010

line melias mor

jeg har også stemt syntes det er vidunderligt når man gør noget for andre

Anmeld

21. september 2010

frk Jensen

Stemt..

Anmeld

21. september 2010

CiSo

hvad er det for en af dem??

Anmeld

21. september 2010

patella

Jeg har også stemt - og fundet ud af man ikke kan stemme på den samme to gange 

Hvad vinder du/de?

Anmeld

21. september 2010

BabyMus

Således. (:

Stemmer igen når jeg kommer hjem på min egen computer. (;

Anmeld

21. september 2010

CiSo

har stemt nu! den er ellers sød syntes jeg!

Anmeld

21. september 2010

tinasmor

Jeg kan på en måde godt forstå dig. Men jeg må være ærlig at sige, at jeg aldrig stemmer på noget gennem sådanne forums. jeg synes det er lidt "unfair" og hvis man hver gang man var med i en konkurrence skulle spørge andre, så kunne forumsne ikke bestå af andet end sådanne indlæg.

Men kan jo godt høre på dig, at du kun gør det i en god mening. Men tænker på, at hvad nu hvis der sidder andre par rundt omkring der har meldt sig af præcis samme årsag (ikke så mange penge) så ville de jo også fortjene det lige så meget. Og så bliver det måske mere omkring "hvor mange bekendte/venner kan jeg få til at stemme" end den der ellers ville have vundet hvis det ikke var tilfælde.

Anmeld

21. september 2010

Sommerfuglelarven

tinasmor skriver:

Jeg kan på en måde godt forstå dig. Men jeg må være ærlig at sige, at jeg aldrig stemmer på noget gennem sådanne forums. jeg synes det er lidt "unfair" og hvis man hver gang man var med i en konkurrence skulle spørge andre, så kunne forumsne ikke bestå af andet end sådanne indlæg.

Men kan jo godt høre på dig, at du kun gør det i en god mening. Men tænker på, at hvad nu hvis der sidder andre par rundt omkring der har meldt sig af præcis samme årsag (ikke så mange penge) så ville de jo også fortjene det lige så meget. Og så bliver det måske mere omkring "hvor mange bekendte/venner kan jeg få til at stemme" end den der ellers ville have vundet hvis det ikke var tilfælde.

Jeg skriver også at folk kun skal stemme HVIS de synes at vi skal vinde

Normalt gør jeg aldrig sådan med at "bede" om stemmer, jeg plejer at gå ind for "fair play" - men nu om dage er der jo stort set ingen der gør det, der er da ikke folk som får f.eks. 200 stemmer uden nogen former for hjælp fra venner/familie/forums. Og jeg tror nu bestemt heller ikke at vi kommer til at blive nr 1, men hvis vi kommer blandt top 5 er det fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.