Giv en stemme, hvis du synes at vi skal vinde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
23 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Sommerfuglelarven

Vi er med i den her konkurrence, og vil så gerne vinde så vi kan hjælpe et vennepar, for hvis vi vinder, så vil vi give dem præmien - de venter sig en lille baby, og har ikke mange penge at gøre med.

Så hvis du synes at vi skal vinde, så giv os din stemme her: http://www.libero.dk/Default.aspx?id=2802&contributionId=268525.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Diana...

Done 

Anmeld

20. september 2010

SoffiLine

Så er det stemt

Anmeld

20. september 2010

Bellinda89

stemt  

Anmeld

20. september 2010

Sommerfuglelarven

Tak skal I have

Anmeld

21. september 2010

Sommerfuglelarven

Kan jeg mon lokke flere stemmer ud af jer?

Ved godt at disse indlæg er hadeindlæg, og jeg er heller ikke selv tilhænger af dem, men jeg vil bare så gerne hjælpe dette vennepar.

Anmeld

21. september 2010

..

Sommerfuglelarven skriver:

Kan jeg mon lokke flere stemmer ud af jer?

Ved godt at disse indlæg er hadeindlæg, og jeg er heller ikke selv tilhænger af dem, men jeg vil bare så gerne hjælpe dette vennepar.

Fordi du gør det for at hjælpe andre og ikke for at enten vise dine unger frem eller for at mele din egen kage så har du også fået en stemme fra mig

Anmeld

21. september 2010

twinboys

jo da fortæl lige hvad vi stemte på,,, gik bare ind og stemte

Anmeld

21. september 2010

Sommerfuglelarven

Macrolf skriver:

Fordi du gør det for at hjælpe andre og ikke for at enten vise dine unger frem eller for at mele din egen kage så har du også fået en stemme fra mig

Tak skal du have

Jeg har ikke selv blebørn, så præmien vil udelukket gå til venneparret, og fordi jeg ved hvor meget det vil betyde for dem, nu hvor de desværre ikke har så meget at gøre godt med.

Anmeld

21. september 2010

Sunflower

Macrolf skriver:

Enig.... Og jeg har også stemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.