:o) Vil I se hvad jeg fik i går nat.... ? (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

Pia.

Fisenberg skriver:

Nårhh århh hvor er de dejlige

jeg får helt løst til at få hund

Tak, ja det kan jeg godt forstå - de er virkelig også skønne de små her - ja det er alle hunde jo... jeg kunne ikke leve uden hunde omkring mig... Har fatisk aldrig prøvet det - er vokset op med  2-4 hunde hjemme ved mine forældre og da jeg flyttede hjemmefra købte jeg min første hund og har aldrig været uden hund siden.

Knus Pia - som bare er bidt af racen Labrador..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Bondepigen

Nøøøøj, hvor er de kææære!!!

Anmeld

21. september 2010

Maise

hvor er de dog skønne. jeg er så meget hunde menneske, men bor i lejlighed, men har fået lov af kæresten at få huns når vi flytter i hus engang. han er kattemenneske, hvad sker der der, jeg er ikke selv det store kattemenneske. hunde er jo som ens barn

Anmeld

21. september 2010

Mor til prinsessen :-)

Hvor er de dog kære!!!
Tillykke mormor :-)

Tænk engang min hund har været SÅ lille.... Hvordan er det så ikke når min lillepige kommer til verden.... Jeg konkluderer man må nyde hvert sekund når de er små

Anmeld

21. september 2010

B&J

Pia. skriver:

jamen åhhhhh hvor er de bare for dejlige hold nu op nogle dejlige babyer tillykke med mormor rollen

og trist den sidste skulle gå væk.... desværre

Anmeld

21. september 2010

Mor-til-asta-09

Hvor er de dog dejlige...

Og trist med den syvende lille hvalp

Anmeld

21. september 2010

Becks

Hvor er de smukke og lækre søde..

Stort tillykke til dig - Og self. til Jemma og Matti 

Hvad erprisen for dem?

Årh suk man ikke må have hund 

Anmeld

21. september 2010

BechHannibal

Pia. skriver:

Hun tog det rigtig flot, dog havde hun meget svært ved at acceptere den døde hvalp - den ville hun ikke rigtig slippe og hun blev ved at slikke den - som om hun kæmpede liv i den men der var ikke noget at gøre desværre....

Hun er en rigtig god pige og som mor er hun bare endnu bedre har jeg fundet ud af... hun hygger om sine små hvalpe og den mindste lyd fra dem så er hun over dem alle 6... vi må gerne kæle med dem og nusse dem, men hun holder godt øje...

Kan godt forstå I er vilde med de lyse labber, de er også så smukke.... Der er 2 lyse tæver og 1 lys han, som mangler nyt hjem om ca. 8 uger... Smiler... De 3 sorte er allerede afsat til nye familier.

Knus Pia.

Det lyder rigtig meget som min moders hund, hun fik også hvalpe for et par år siden. En af dem var også meget svag og vi troede hun var død, men Zenta ville ikke slippe den og blev ved med at slikke, til sidst kom der liv i den lille basse igen! Det var helt fantastisk

Hun var en ligeså gå mor som du beskriver din

Vi ønsker os rigtig meget en han, men vi bor p.t i lejlighed og kan ikke komme af med den. Jeg synes Han skal have en have at rande ud i når det lyster ham Så det bliver desværre først når vi er flyttet

Men vil rigtig gerne se flere billeder af dine når de bliver lidt større, de er simpelthen så søde!!

Anmeld

21. september 2010

Pia.

BechHannibal skriver:

Det lyder rigtig meget som min moders hund, hun fik også hvalpe for et par år siden. En af dem var også meget svag og vi troede hun var død, men Zenta ville ikke slippe den og blev ved med at slikke, til sidst kom der liv i den lille basse igen! Det var helt fantastisk

Hun var en ligeså gå mor som du beskriver din

Vi ønsker os rigtig meget en han, men vi bor p.t i lejlighed og kan ikke komme af med den. Jeg synes Han skal have en have at rande ud i når det lyster ham Så det bliver desværre først når vi er flyttet

Men vil rigtig gerne se flere billeder af dine når de bliver lidt større, de er simpelthen så søde!!

Kan virkelig godt forstå I ønsker jer en hund, men forstår nu også godt I gerne vil vente til I bor i hus... Det er skønt at have hunde omkring sig... Det er nemlig ens små børn...

- Knus Pia, som nok skal holde jer opdateret med nye billeder hver uge...

Du skal næsten lige se da farmand var på "barsels" besøg i stuen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. september 2010

Tulle28

Hold nu op hvor er de søde!! Og amningen går godt ser det ud til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.