:o) Vil I se hvad jeg fik i går nat.... ? (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Isabella_mor

tillykke til den nybagte hundemor og hendes ejer.. hvalpe er DEJLIGE...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Pia.

Diana... skriver:

Ja du ved jo hvad jeg mener om disse små vidunder 

De er jo INTET andet en helt fantastisk søde og smukke og glæder mig til at se flere billeder. 

Hvordan tager de andre hunde det der er 2 mere du har ikk 3 ialt uhh nu blev jeg da lige i tvivl. 

Knus. 

Tak søde... Ja du har jo fulgt fødslen på tæt hold og de nyeste billeder Nej jeg har kun 2 voksne hunde nu - den lille lyse tæve Tilde fandt jeg nyt hjem til I sommers - hun kunne slet ikke trives med de to andre...Desværre ! Så jeg har kun moren og faren - ja og så selvfølgelig 6 hvalpe...

Faren syntes det er noget mærkeligt noget, men han går ikke sammen med tæven og hvalpene endnu - det må han vente lidt med....

Knus og tak igen...

Anmeld

20. september 2010

BinaMor

årh tillykke!!!!! hvor er de søde og hvor ser mor træt og stolt ud. var det hårdt at se fødslen? eg glemmer aldrig min ene kat som bare lå og vred sig under en fødsel. av man har ondt på deres vegne.

Anmeld

20. september 2010

NinaNymannMadsen

tillykke med titlen som hunde mormor...

hvor er de bare søde.

Anmeld

20. september 2010

Pia.

BechHannibal skriver:

Tillykke med hende og dem

Jeg er da fuldstændig smeltet!!! Hvor er moren dog flot! Hvordan tog hun det, og har hun det godt??

Vi har bare lææænge ønsket os sådan en dejlig lys labrador og så ser man lige de små søte basser!

Håber alle har det godt

Hun tog det rigtig flot, dog havde hun meget svært ved at acceptere den døde hvalp - den ville hun ikke rigtig slippe og hun blev ved at slikke den - som om hun kæmpede liv i den men der var ikke noget at gøre desværre....

Hun er en rigtig god pige og som mor er hun bare endnu bedre har jeg fundet ud af... hun hygger om sine små hvalpe og den mindste lyd fra dem så er hun over dem alle 6... vi må gerne kæle med dem og nusse dem, men hun holder godt øje...

Kan godt forstå I er vilde med de lyse labber, de er også så smukke.... Der er 2 lyse tæver og 1 lys han, som mangler nyt hjem om ca. 8 uger... Smiler... De 3 sorte er allerede afsat til nye familier.

Knus Pia.

Anmeld

20. september 2010

Pia.

gabriellasmor skriver:

årh tillykke!!!!! hvor er de søde og hvor ser mor træt og stolt ud. var det hårdt at se fødslen? eg glemmer aldrig min ene kat som bare lå og vred sig under en fødsel. av man har ondt på deres vegne.

Nej jeg syntes faktisk ikke det var så hårdt - hun klarede det virkelig flot... hun rejste sig væk fra de andre hvalpe og gik ud på stue gulvet og fødte hvalpene - og så hjalp jeg hende lidt på vej med at få åbnet hinden og fjerne lidt væske og slim i luftvejene og så fik dem tørret godt sammen med hende og så bar hun selv hvalpen op til de andre og lagde sig igen så de kunne die - og når hun fik presseveer igen rejste hun sig og lavede helt samme nummer - der var som sagt kun lige hvalp nummer 5 hvor jeg måtte hjælpe hende - den sad på tværs med benene først og den hjalp slet ikke selv til ...

Så alt forløb som det skulle og hun er bare så god...

Anmeld

20. september 2010

slettet_7530

uhh hvor er de dog lækre allesammen, jeg skal nok ikek vise billederne til mine unger for så ved jeg godt hvad de vil plage om det næste stykke tid

Anmeld

20. september 2010

Sakris

Åh... små pus.... Hvor er de bare søde!

Anmeld

20. september 2010

Diana...

Pia. skriver:

Tak søde... Ja du har jo fulgt fødslen på tæt hold og de nyeste billeder Nej jeg har kun 2 voksne hunde nu - den lille lyse tæve Tilde fandt jeg nyt hjem til I sommers - hun kunne slet ikke trives med de to andre...Desværre ! Så jeg har kun moren og faren - ja og så selvfølgelig 6 hvalpe...

Faren syntes det er noget mærkeligt noget, men han går ikke sammen med tæven og hvalpene endnu - det må han vente lidt med....

Knus og tak igen...

Nå for pokker det var træls men ja det er jo bare ikke alle hunde der kan sammen. Vi havde en kat der stak af efter 14 dage fordi de 2 andre katte ikke ville acceptere den og det er faktisk den første kat de ikke har ville acceptere.

Åhh det bliver spændende og se hvad han siger når han ser de små hvalpe. 

Øv jeg ikke bor tætter på Lucas og MOAR her ville elsker at se sådan nogen små bebser ihh  især Lucas griner tosse dreng. Men han synes nok de sjoves når de kommer i tumle alderen om nogen uger. 

Anmeld

20. september 2010

Barbamama

Nååårh så blev du endelig mormor!!! Hvor er de bare nuttede!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.