Hjælp... ringe eller ikke ringe??? *suk*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Sara_S

Loa skriver:

Ja er også nysgerrig......

for alt er super.....

Ja tak! Heldigvis er alt supa-dupa!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Sara_S

Joko skriver:

hey.....

Hvordan er det gået??

Håber alt er godt!!

Tak for din besked! 

Det er gået super godt! Intet at bekymre sig over! 

Anmeld

20. september 2010

Willa's mor

Sara_S skriver:

Hej! Jeg er gravid i uge 33+4 og i sidste uge begyndte min lille Tristan ikke at kunne ligge stille inde i maven  jeg mærkede rigtig meget liv, meget oftere og meget (MEGET!) kraftigere end jeg plejede at mærke!

Men men men... Siden igår er han blevet meget stille, jeg kan mærke han rør sig, men det er slet ikke til at sammenligne med i lørdags, for eksempel. 

Hvad skal jeg gøre? Skal jeg ringe til JM/hospitalet eller skal jeg bare vente og se om han får noget energi tilbage? Jeg vil bare ikke lyde som en hysterisk førstegangsfødende, men jeg synes jeg har læst et eller sted at man skal kontakte dem hvis der sker en markant ændring i barnets aktivitetsniveau.

What to do???

Helt sikkert RING med det samme.. Ring til svanger afdelingen..

Min baby gjorde det os, Bevægede sig kun lidt.. Men det var da jeg var 40+2 hun pludeselig var meget mere stille..

Det kan være så mange ting, men det kan de bedre vurdere på svanger afd.

Anmeld

20. september 2010

dorthemus

Sara_S skriver:

Hej! Jeg er gravid i uge 33+4 og i sidste uge begyndte min lille Tristan ikke at kunne ligge stille inde i maven  jeg mærkede rigtig meget liv, meget oftere og meget (MEGET!) kraftigere end jeg plejede at mærke!

Men men men... Siden igår er han blevet meget stille, jeg kan mærke han rør sig, men det er slet ikke til at sammenligne med i lørdags, for eksempel. 

Hvad skal jeg gøre? Skal jeg ringe til JM/hospitalet eller skal jeg bare vente og se om han får noget energi tilbage? Jeg vil bare ikke lyde som en hysterisk førstegangsfødende, men jeg synes jeg har læst et eller sted at man skal kontakte dem hvis der sker en markant ændring i barnets aktivitetsniveau.

What to do???

Jeg ville også ringe så du kan få ro i sjælen

Da jeg havde født fik jeg udleveret alle papirer fra min graviditet og omkring fødslen...og blandt dem fandt jeg et stykke papir fra engang jeg kom for at få kørt en strimmel på baby fordi jeg ikke havde mærket hende en dags tid og jeg var ligeså langt henne som dig. På papiret står en note, som jeg lige oversætter : "kvinde bekymret for baby´s aktivitet og får kørt en strimmel -  pt (patient) går glad hjem"

Man skal ikke gå og bekymre sig unødigt

Anmeld

20. september 2010

Willa's mor

Sara_S skriver:

Tak alle sammen... 

Tjah, jeg har taget mig sammen og  jeg har ringet. Om lidt er jeg på vej til hospitalet... Men der er sikkert ikke noget galt, ikke også?!?!? 

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

Sara_S skriver:

Alt er som det skal være - jubii!! 

Lille Tristan er altså ved at blive store og har ikke så meget plads at bevæge sig i mere... det var bare det! Pheeeew...

Blev undersøgt at den sødeste JM ude på Hvidovre, der flere gange sagde at det er altid bedst at ringe en gang for meget end en for lidt, under alle omstændigheder... altså, præcis det I også har sagt!  

Venter nok ikke lige så længe næste gang! 

Men - ååh - hvor er det altså rart at høre at det lille hjerte slår som det skal   det er den sødeste lyd altså!! 

Skønt skønt, så er det bare at vente til han kommer ud til jer

K.h. Linda

Anmeld

21. september 2010

Joko

Sara_S skriver:

Tak for din besked! 

Det er gået super godt! Intet at bekymre sig over! 

Dejligt at hører alt er godt

Anmeld

21. september 2010

Willa's mor

Joko skriver:

Dejligt at hører alt er godt

Super at der ik var noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.