Sara_S skriver:
Hej! Jeg er gravid i uge 33+4 og i sidste uge begyndte min lille Tristan ikke at kunne ligge stille inde i maven
jeg mærkede rigtig meget liv, meget oftere og meget (MEGET!) kraftigere end jeg plejede at mærke!
Men men men... Siden igår er han blevet meget stille, jeg kan mærke han rør sig, men det er slet ikke til at sammenligne med i lørdags, for eksempel. 
Hvad skal jeg gøre? Skal jeg ringe til JM/hospitalet eller skal jeg bare vente og se om han får noget energi tilbage? Jeg vil bare ikke lyde som en hysterisk førstegangsfødende, men jeg synes jeg har læst et eller sted at man skal kontakte dem hvis der sker en markant ændring i barnets aktivitetsniveau.
What to do???
Jeg ville også ringe så du kan få ro i sjælen 
Da jeg havde født fik jeg udleveret alle papirer fra min graviditet og omkring fødslen...og blandt dem fandt jeg et stykke papir fra engang jeg kom for at få kørt en strimmel på baby fordi jeg ikke havde mærket hende en dags tid og jeg var ligeså langt henne som dig. På papiret står en note, som jeg lige oversætter
: "kvinde bekymret for baby´s aktivitet og får kørt en strimmel - pt (patient) går glad hjem" 
Man skal ikke gå og bekymre sig unødigt 
Anmeld