Hjælp... ringe eller ikke ringe??? *suk*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Sara_S

Hej! Jeg er gravid i uge 33+4 og i sidste uge begyndte min lille Tristan ikke at kunne ligge stille inde i maven  jeg mærkede rigtig meget liv, meget oftere og meget (MEGET!) kraftigere end jeg plejede at mærke!

Men men men... Siden igår er han blevet meget stille, jeg kan mærke han rør sig, men det er slet ikke til at sammenligne med i lørdags, for eksempel. 

Hvad skal jeg gøre? Skal jeg ringe til JM/hospitalet eller skal jeg bare vente og se om han får noget energi tilbage? Jeg vil bare ikke lyde som en hysterisk førstegangsfødende, men jeg synes jeg har læst et eller sted at man skal kontakte dem hvis der sker en markant ændring i barnets aktivitetsniveau.

What to do???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

missie20

det lyder som om han er faldet ned...Altså han er begyndt og forberede sig på at komme ud. Men hvis du er i tvivl, såring hellere. Hellere en gang for meget end for lidt

Anmeld

20. september 2010

quar20

Vi er jo ikke prof. herinde.. =) Jo nogle er måske.. =)

Men syntes du skal prøve at ringe og snakke med JM, for så kan du forklarer præcis hvordan og hverledes, og de siger jo selv bedre ringe en gang for meget end en gang for lidt..!! Måske baby er faldet ned i bækkenet og derved ikke har meget plads og ikke kan slå koldbætter mere..!! Men ring derop så får du et svar og evt. en undersøgelse..

Anmeld

20. september 2010

Bellinda89

Da jeg var gravid med Celina , ringede jeg 2 gange til min JM, fordi jeg synes jeg mærkede mindre liv.! & der sagde de osse til mig at jeg bare skulle ringe med det samme , hvis jeg tvivlede det mindste

Så hellere ring med det samme ,

Anmeld

20. september 2010

CamiRon

Spild ikke dine kræfter på bekymringer! Ring til fødegangen - det ville jeg gøre!

Anmeld

20. september 2010

Sara_S

Tak alle sammen... 

Tjah, jeg har taget mig sammen og  jeg har ringet. Om lidt er jeg på vej til hospitalet... Men der er sikkert ikke noget galt, ikke også?!?!? 

Anmeld

20. september 2010

Joko

Sara_S skriver:

Tak alle sammen... 

Tjah, jeg har taget mig sammen og  jeg har ringet. Om lidt er jeg på vej til hospitalet... Men der er sikkert ikke noget galt, ikke også?!?!? 

hey.....

Hvordan er det gået??

Håber alt er godt!!

Anmeld

20. september 2010

Loa

Ja er også nysgerrig......

for alt er super.....

Anmeld

20. september 2010

morethanperfect

Jaa hvordan gik det ??

Nogle dage er min basse også meget livlig og andre dage mærker jeg ham slet ikke .. Tror det er meget forskelligt

Anmeld

20. september 2010

Sara_S

Alt er som det skal være - jubii!! 

Lille Tristan er altså ved at blive store og har ikke så meget plads at bevæge sig i mere... det var bare det! Pheeeew...

Blev undersøgt at den sødeste JM ude på Hvidovre, der flere gange sagde at det er altid bedst at ringe en gang for meget end en for lidt, under alle omstændigheder... altså, præcis det I også har sagt!  

Venter nok ikke lige så længe næste gang! 

Men - ååh - hvor er det altså rart at høre at det lille hjerte slår som det skal   det er den sødeste lyd altså!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.